Filmajánló | A Főnök

Valahogy mostanában több időm akad filmet nézni, aminek nagyon örülök, mert így újabb ajánlót hozhatok a blogra :)
Melissa McCarthy (Koszorúslányok, Női szervek) egy iparmágnást alakít, aki börtönbe kerül bennfentes kereskedés miatt. Amikor kiszabadul, és Amerika legújabb kedvenceként akarja újra piacra dobni magát, a korábban átvert áldozatai közül nem mindenki igyekszik fátylat borítani a kétes múltra
Szerintem ez egy igen jól sikerült film lett, a karakterek, a történet, az enyhe paródia, a beszólások és a helyzetek valami hihetetlen jól össze lettek hozva:) Michelle Darnell, egész életét egyedül tölti család és barátok nélkül, már születésétől fogva, hiszen árvaházban nevelkedik. De ő nem ám, mint holmi kisegér, behúzódik a többi ember közé, nem, ő nagy ambícióval rendelkezik, és eldönti, hogy híres lesz, amely meglepő módon össze is jön neki. Ámde a hírnévnek vannak hátulütői ugyebár, az ellenségek. Ronald, volt kedvese kissé zabos rá, amiért kihasználta, és bosszúra esküdött fel. Amint sikerült neki valami szennyest találnia Michellről, ő máris ledobja a bombát, így Michell börtönbe kerül, minden vagyonát és a házát lefoglalják. Miután kiengedik, volt titkárnőjénél és annak lányánál húzza meg magát, ámde ő már a visszatérését tervezgeti. Claire, a volt titkárnője brownie receptje és egy cserkész gyűlés isteni ötletet hoz neki. Saját vállalkozást indít. Ez sikerül is neki, először persze minden szép, utána következik ám a baki, de ugye szokásos mozis kliséként ők ezt megoldják. Egyébként imádtam a nő pikáns és csípős humorát és beszólásait, azt pedig soha nem fogom elfelejteni - mégpedig azért, mert hatalmasat nevettem - mikor kiköpte a másik szereplőnek, hogy "Soha nem az agy szopja a faszt" - hát esküszöm én szakadtam. Természetesen a film vége happy end lett, Michelle életében először családot talált magának, meg persze sokat is tanult, így abszolút nem értem, hogy miért csak 5,2 pontot kapott, én egy hetest simán adnék neki.


You May Also Like

0 megjegyzés