Kedvenc zenéim

A zenei ízlése az embereknek szinte napról-napra változik, ahogy az is, hogy mit hallgatunk. Ma már csak bedugjuk a fülest, és csak hallgatjuk a számokat, szinte válogatás nélkül. Én viszont a mai napon elhoztam nektek a mostanában sokat hallgatott, és általam igen kedvelt számokat, ráadásul ezeket a számokat nagyon jó énekelni is.

Hailee Steinfield - Starving
Ez a szám mostanában tökéletesen leírja az érzéseimet, nagyon jól át tudom élni, nagyon adja magát a jelentése nekem, ráadásul ez a szám eszembe jutatt egy számomra nagyon is fontos személyt, még ha én nem is vagyok neki az.
Daya & The Chainsmokers - Don't Let Me Down
Ez a szám számomra egy segélykiáltás. Annyi érzés gyülemlik fel bennem ennek a hallgatásakor, főleg, ha a zongorás változatát hallgatom, egyszerűen nem bírom, sírni támad kedvem, kifejezi azt, hogy mit érzek, hogy mire lenne szükségem, hogy mi zajlik le az életemben.

Shawn Mendes - Treat You Better
A Treat You Better is tipikusan egy olyan zene, ami az én gondolataimat írja le, kivéve, hogy én egy picit átköltöttem egyes szavakat, és úgy tökéletesen elmondja azt, hogy szerintem jobban tudnék vele bánni mint más. Ezt is nagyon szeretem énekelni.

Lukas Graham - What Happened To Perfect és Funeral
Lukas Graham dala a két hónappal ezelőtti történetemet foglalja össze egyes versszakaival, kicsit melankolikus, de nagyon megindító szám, akárcsak a Funeral is tőle, amit nagyon jól vissza lehet adni a zenében.

Rock Mafia - The Big Bang
Ez a szám nagyban eltér az eddigiektől én szerintem. Már régóta nagy kedvencem ez a zene, egyszerűen olyan életérzéseket kelt bennem, és annyira bele tudom élni magam, olyan átéléssel és pontossággal tudom énekelni, hogy erre nincsenek szavak, nagyon imádom a dalt, és a filmet is, amiben ez elhangzik.


Ennyi lett volna, tudom, nem nagy dolog, meg kicsit személyesebb, és nem túl hosszú sem, de igyekeztem, már régóta kallódott ez a bejegyzés a piszkozatok között, ideje volt őt is felhasználni:)

You May Also Like

0 megjegyzés