Mit csináltam az elmúlt hónapokban?

A blogot sajnos már egy jó ideje nem vezetem rendszeresen, ez talán már nem is újdonág, hiszen soha nem voltam a túlzott rendszeresség híve - habár a környezetem néha nem feltétlenül ezt mondaná. Viszont az elmúlt pár hónapban, főleg akkor, amikor beütött a koronavírus, és jöttek az önkéntes házi karanténok meg kijárási korlátozások, új projektbe kezdtem. Igazából nem túl nagy szám, a legtöbb ember butaságnak is gondolhatja, azonban számomra nagyon jó lehetőséget adott, hogy a közösségi médiákban felgyűlt elmentett dolgokat végre a való életben is hasznosítsam. 



Amikor közösségi médiára gondolok, itt most elsősorban a Pinterestről beszélek, mert hiába ott nem a saját selfiek, meg videók reklámozása és a lájk gyűjtése a cél, a Pinterest is egy fajta közösségi média, ahol a különböző ötleteinket gyűjtjük. Nekem pedig ez a gyűjtés ment egy kicsit az agyamra. Valljuk be, szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki szépen kitalált táblákba mentegeti a sok száz vagy akár ezer pint, anélkül, hogy akár egyet is kipróbált volna közülük. Azok pedig csak ott vannak. 

Én viszont úgy döntöttem, hogy most változtatok ezen. Siri és a random számok segítségével minden hónapban kiválasztok pár pint a tábláimból, amiket szeretnék kipróbálni abban a hónapban. Persze az egész megvalósítás nem tökéletes, viszont már így is nagyon sok dolgot kipróbáltam a Pinterest tábláimról, hála ennek a kis projektemnek. 

Persze meg is akartam örökíteni ezt a projektet, így már hónapok óta veszem fel az anyagot, és osztom meg youtube-on az eredményeimet, és úgy gondoltam néhány kedves blogolvasóval is megosztom ezt az ötletet, illetve megmutatom nektek a haladásomat. Ezzel a bejegyzéssel nem feltétlenül csak a videók "reklámozása" a célom, hanem, hogy mindenkinek felhívjam a figyelmét ezekre a "felesleges" dolgokra, amiket napi szinten megteszünk. Elmentünk valamit későbbre mert majd egyszer ki akarom próbálni. Nem, itt az ideje, hogy mindent most próbáljunk ki, és hagyjunk fel ezzel a majd később attitűddel, hiszen ez a viselkedésforma nem csak ezekre a virtuális dolgokra, hanem a saját életünkre is vonatkozik. Ezzel szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy próbáljunk meg egy picit jobban a jelenünkben élni, mint a majd-ban reménykedni :) 

Itt pedig az én kísérletem látható: 

Március:

Április:

Május-Június:

Július



You May Also Like

0 megjegyzés