Travel journal: Nyíregyháza + ootw

Sziasztok! Mint ahogy ígértem, itt az élménybeszámoló a nyaralásról!
Apu munkájának révén, még télen lehetőségünk volt arra, hogy teljesen ingyen és bérmentve kiválaszthattunk egy helyet, és az ellátástól kezdve az extra szolgáltatásokig mindent használhattunk, teljesen ingyen.
Péntek reggel felkelve útnak is indultunk, méghozzá Nyíregyházára. Sajnos, ami időpontban megfelelt az csak ez a hely volt, szóval ide jöttünk. Viszont mielőtt Nyíregyházára érkeztünk volna megálltunk Tokajban a Halászcsárdában ebédelni. Természetesen instagrammra is feltöltöttem róla képet, az ebédem pedig nem más volt mint málnás-mézes szósszal leöntött natúr csirkemell, krumplipürével. Szerintem finom volt, desszertnek még egy palacsintát is bevágtam :D
Utána folytattuk utunkat és meg sem álltunk Nyíregyházáig, az Erzsébet szállóig. A hely jól nézett ki, messze felülmúlta az elképzelésemet. Kétágyas szobákat kaptunk, így kerültem egy szobába a húgommal. Kaptunk egy tv-távirányítót valamint a száz hármas szoba kulcsát, ami egyben a szobánk áramellátását is biztosította. Az egyedüli idegesítő dolog a szállodában az volt, hogy habár rendelkezett wifivel, nem ért el a szobákba, így csak az előcsarnokban lehetett fogni a netet. A földszinten kaptunk szobát (habár én az emeleten szerettem volna), de nagyon jó volt, tök jó kis teraszt is kaptunk a szobával együtt. Az étkezések svédasztalosak voltak, és nagyon finomak, kijelenthetem, hogy azalatt a négy nap alatt többet ettem, mint összesen két hét alatt. Az ételekről sajnos nem készítettem képet, de minden nap nagyon változatosak és ínycsiklandóak voltak.
Az első nap, lepakolás után kimentünk Sóstóra egyet vízibiciklizni. Először persze furcsa volt (habér nem most először ültem vízibiciklin), de meglepően kellemes élmény volt egy órán keresztül biciklizni a tavon. Utána még sétálgattunk egy kicsit, majd visszamentünk vacsorázni, utána pedig kivittük húgomat a játszótérre és ettünk egy fagyit is.


A fenti képen maga a fagyizót láthatjátok, középen. Sajnos csak két nap ettünk ott fagyit, pedig isteniek voltak és különlegesek. A bal oldali képen egy cookies n' black és egy almás fahéjas karamella fagyi látható, jobb oldalon pedig egy meggyes-mákos és mentás fagyit tekinthettek meg.
Második nap az állatkertbe látogattunk el, ahová a szállodától ingyen belépőket kaptunk, aminek nagyon örültünk. Nagyon jó volt az állatkertben, bejártuk az egészet, a végére már fájt a lábunk, és még egy kis citromos jégkását is megengedtünk magunknak.
Az utolsó két nap a strandra látogattunk el. A felső sorban a Nyíregyházi strandról láthattok képeket. Na az a strand valami isteni volt. Nagyon sokféle medence volt, és csúszdák is - ráadásul most életemben először - (legyőzve félelmem attól, hogy hirtelen csobbanjak a vízbe és ne kapjak levegőt) le is csúsztam rajtuk. Számomra hatalmas élmény volt, azt sajnáltam csak, hogy nagyon zsúfolt volt a strand, így alig lehetett élvezni. Utolsó nap, kijelentkezés után pedig Tiszavasvárira mentünk. Az is jó strand volt, habár nem olyan jó mint a Nyíregyházi, de pozitívum volt benne, hogy kevesen voltak, és életemben először tök jól lebarnultam. Egyébként a bikinifelsőm a New Yorkerből van, az alsóm pedig a H&M-ből


Most pedig az outfitek, haladjunk balról-jobbra:
  1. Felső: New Yorker 
    Fekete choker: kaptam
    Nadrág: Tally Weijl 
  2. Ruha: New look
    Nyaklánc: DIY
  3. Felső: TOPSHOP
    Szoknya: Tally Weijl
    Nyaklánc: kaptam
  4. Felső: Háda
    Nadrág: Tally
    Kardigán: Atmosphere
A cipőm pedig mind a négy nap ugyanaz volt, amit egyik barátnőmtől kaptam.






You May Also Like

0 megjegyzés