Filmajánló | Minden ami Anne Hathaway

Említettem, hogy egy bizonyos kihívást teljesítek az interneten, aminek az a célja, hogy minél több Anne Hathaway filmet nézzünk meg, és mivel mostanában annyi filmajánló van a blogon, úgy gondoltam, hogy nem untatlak velük titeket, hanem megpróbálok ezentúl ötösével filmajánlókat hozni nektek. És örömmel jelentem megkaptam az Anne Hathaway-es kitüntetésemet, szóval most dagadok a büszkeségtől :)

Zsenikém- az ügynök haláli


Annyira, de annyira nem akartam bele kezdeni ebbe a filmbe, mert nagyon nem volt szimpatikus, végül aztán beadtam a derekam és megnéztem. Egyébként nem rossz, teli van humorral, mondjuk abból a rosszabbik fajtából, de ez tipikusan olyan egyszer nézhető, unaloműző film az én véleményem szerint.

A zsenikém hősei elszabadultak

Ha lehetséges ilyet mondanom, a második rész még bugyutább volt, mint az első, és szerintem sokkal hamarabb is lett vége, ezen már kevésbé tudtam jól érezni magam, sőt, a filmnézés helyzet is olyan volt már sokszor, hogy csak ment a háttérben miközben én végeztem a dolgomat.

Valentin nap

Ez egy jó kis film volt. A szereplőgárdát nagyon jól válogatták össze, a téma is ötletes, meg az, hogy a szálak sok helyen összefutnak de mégis különállóak, és egy olyan filmről beszélünk amit az ember alkalomadtán szívesen néz meg.

Túl a barátságon

Számomra talán ez volt az egyik legmeglepőbb film, főleg mert két pasiról szólt, akik hiába vallották, hogy heterók, hiába voltak feleségeik és gyerekeik, titokban mégis melegek voltak, habár szerintem ők maguknak sem ismerték be. Bevallom, számomra kínzás volt végignézni a filmet, hiába volt benne Jake, de nem tudom. Számomra egyhangú és értelmetlen volt a film. Nem, nem azért mert homofób vagyok, mert igenis shippelem a Shadowhuntersből Malecéket, de ez a film egyszerűen nem jött át.

Jane Austen magánélete

Kis életrajzi film, ahol megismerhetjük Jane Austen életét, akinek része van egy kalandos szerelemben és egy annál unalmasabb udvarlási hadjátékban. És hiába van ott az elsöprő és mindent elragadó szerelem, neki mégis fel kell adni ezt családja kedvéért. És habár a végére egyedül marad, de mint tudjuk, híres írónő lesz belőle, és boldog lesz ő egyedül is.

Ti láttátok már valamelyik filmet?
Ha igen, mi róla a véleményetek?




You May Also Like

0 megjegyzés