Milyen volt a 2016-os év számomra?

Kijelenthetjük, hogy a 2016 számomra határozottan egy esemény és érzelemdús év volt, és úgy érzem, azzal hogy véget ért, nem fejeződött be semmi, sőt, a múlt év csak a kezdet volt az egyelőre még ismeretlen célom felé. Ebben a bejegyzésben értékelném a helyeket, az eseményeket, az érzelmeket majd egy kis blog statisztikát is beiktatnék.

Tél

Január

A januárt egy nagyon lightos, kicsit sad szilveszterrel zártam, egyedül csak Intim Torna Illegál koncerten vettem részt, a szüleimmel. Aztán a barátaimmal elmentünk a Frei Caféba egy kicsit, valamint életemben először jártam a Szikrában is, ami egy népszerű "kocsma" az iskolatársaink körében. Januárban végre, évek óta először eldobhattam a szemüvegemet, és beléptem én is a boldog kontaktlencse használók körébe, amit bevallom, kicsit nehéz volt először megszokni, de azóta imádom az életem minden egyes percét. Aztán a barátaimmal elmentünk a Kocsonyafesztiválra, ez volt a legelső igazi kocsonyafesztiválom.

Február

Februárban volt a névnapom, ami jól telt, egy későbbi ének versenyre pedig az egyik barátnőmmel elkezdtünk próbálni. A városban is eltöltöttünk a régi baráti társaságommal pár jó estét, valamint az osztállyal ellátogattunk Mályiba két napra, amolyan szokásos iskolai programként. Ottalvásban is részem volt, valamint Harsányban felfedeztünk egy jó kis éttermet is, aminek nagyon finom házias ízei vannak. Komolyabb lépésre is elszántam magam a hónapban, így feltettem egy youtube videót, amin énekelek, voltam vásárolgatni a barátnőimmel, valamint a családommal Tapolcán is jártunk. A február legmegdöbbentőbb eseménye az volt, amikor eltörtem a lábamat tesi óra közben, így a hónap végét fekvőgipsszel töltöttem otthon

Tavasz


Március

A március nagy részét járógipszben töltöttem, de még ez sem akadályozott meg abban, hogy elvégezzem az iskolai szeretet szolgálatot az egyik helyi óvodában. valamint abban sem gátolt meg, hogy a barátaimmal töltsek egy estét a városban. Sajnos a tavaszi szünetem is gipszben telt, de attól a családdal még ellátogattunk Tiszafüredre egy sült fagyira, és, hogy megnézzük a Tisza-tavat, valamint a barátnőimmel megnéztük a moziban a Hűségest, ezen kívül természetesen nem maradhatott ki a vásárlás sem.

Április

Az április a sétálgatásról szólt, mint a városomban, mint Miskolcon #berzekert #népkert #szinvaterasz
Folytatódott a Szeretetszolgálat, immár gipsz nélkül, hála a jó égnek, valamint ellátogattam az egyik barátnőmhöz Hajdúböszörménybe. Újra voltunk a városban, és kezdtünk egy kialakult csapat lenni. Jeletkeztem a Nánás hangjára az egyik barátnőmmel, és habár nem fogadták el a jelentkezésünket, cserébe meglepett minket az X-faktor a telefonhívásával. Mi azért nem adtuk fel, elmentünk Hajdúnánásra, hogy megnézzek, kik lettek volna a konkurenciáink, és így léptünk be a májusba.

Május

A matekszóbelimet hibátlanra tettem le, ünneplésként kávézni mentünk. A családdal moziba mentünk, gofrizni voltunk az egyik barátnőmmel, és újra a városba mentünk. A próbanyelvvizsgatesztem 83%-os lett, voltunk Kazincbarcikán, és a barátnőmnél is voltam Tiszakeszin. Az iskolában volt egy csodálatos gyereknapunk, a szokásos dübörgő zenével, és minden klassz programmal az udvaron, valamint a hónap utolsó napján Sütivásárt tartottunk.

Nyár


Június

A június változással kezdődött, fodrásznál jártam, ahol hajat vágattam és festettem, így végre olyan hajam lett, amiért a mai napig oda vagyok. Újra felkerestem a mozit az egyik barátnőmmel, akivel megnéztük a Szemfényvesztők 2-t, előtte pedig néhányan a baráti körből elmentünk kávézni a Coffeshop Companyba, ami nagyon elnyerte a tetszésemet. Egy esküvőn is részt vettem, ugyanis apu végre összeházasodott a barátnőjével. Nem volt valami nagy esemény, de nagyon jól telt. Az iskola végi bál helyett a barátaimmal a városban lógtunk, és nagyon jól éreztük magunkat, utána segítettem az ex legjobb barátnőmnek pakolni náluk, ugyanis elköltözött. A június tartogatott még izgalmas dolgokat, megpróbáltam teljesíteni az x-es óráimat, Felsőzsolcán a TV-nél, ahol szórólapoznunk kellett, és ahol új emberekkel ismerkedtem meg. A barátnőimmel is sokat találkoztunk a városban egy-egy kávéra, sőt szülinapi meglepetést is tartottunk az egyiknek. A szüleimmel elmentünk egyik vasárnap családi programra, magyarul megebédeltünk egy étteremben, elmentünk fagyizni és vásárolgatni egy kicsit. A költöző barátnőmnek pólót csináltattunk és bulit szerveztünk búcsúzóul, valamint ott is aludtam nála.

Július

A július rögtön az osztálykirándulással indítottuk, három napot töltöttünk el Tiszacsegén. Táncolni is voltunk az iskolában, már elkezdtünk gyakorolni a kampányra. A családdal nyaralni mentünk Nyíregyházára, amiről Travel Journalt is készítettem az oldalra. Tiszavasvárira is elmentünk egyet strandolni, és meglepődtem milyen jó is volt. A mostohaanyámmal egyik este belátogattunk a városba is, a családdal megnéztük a Diósgyőri várat, Encsen is voltunk rokonoknál babalátogatóban. A júliust azzal fejeztem be, hogy lementem az egyik barátnőmhöz Tiszalúcra, akivel elmentünk strandolni, majd nála aludtam, ő pedig utána nálam. Sőt, júliusban pedig befejeztem az első novellás kötetemet is, ami hihetetlen, már csak szponzort, kéne keresnem.


Augusztus

A kampány készülődés beindult, már folyamatosan táncpróbákra jártunk. A barátaimmal buliztunk a városban, sőt még a moziban meg is néztük a Suicide Squadot. Részt vettem életem első fesztiválján, a Factory Fesztiválon, ezzel együtt először mentem haza hajnalok hajnalán. Évek óta először találkoztam az anyámmal is, ami eléggé felkavaró volt. A 20-a családi programokkal telt, és véletlenül összefutottam a legjobb barátnőmmel is. Ebben a hónapban, életemben először barátom lett, vagyis meg lett életem első párkapcsolata, akivel rögtön második vagy harmadik randiként mozizni mentünk. Augusztusban sem maradt el a vásárlás, mint a családdal, mint a barátnőkkel sem.

Ősz


Szeptember

Újabb találkozó anyámmal, valamint a szülinapom. Hivatalosan is 17 éves lettem, így közelebb kerülve a 18-hoz. Folytattuk a táncórákat, amik egyre bonyolultabbaknak bizonyultak. Szakítás. Egy csúnya szakítás áldozata lettem, ami a padlóra küldött, ami meglátszott a bejegyzéseimben is szerintem. Mályiban is voltunk megint az osztállyal, sajnos az előtte való szakítás rá nyomta az egészre a bélyeget. Moziban is voltam megint, megnéztük a legjobb barátnőmmel az Idegpályát, ami egyszerűen fantasztikus volt. Nekiálltunk kampányfilmet forgatni is, elég jól haladtunk.


Október

Zenekari meghallgatáson voltam, amit eléggé elrontottam, bár amúgy sem volt teljesen igazi meghallgatás. A kampány hónapja, amit sikeresen meg is nyertünk utána pedig részt vettünk a bálon és az Afteron is. Haloweenkor is bementünk a városba egy picit, de hamar hazamentünk, mert nem volt jó a hangulat. A családdal voltunk moziba, a Vándorsólyomkisasszony különleges gyermekeit néztük meg.

November

Egy vásárlós napot tartottunk a legjobb barátnőmmel. Voltunk a Miskolci Egyetemen egy kiállításon társadalomismeret órán. Találkoztunk egy Pesti rokonnal, én pedig "ott aludtam" a legjobb barátnőmnél vagyis na, mindegy. Anyámmal is találkoztam ismét.

Tél (megint)



December

Gyülekezetlátogatáson vettünk részt Arnóton. Az iskola benevezte az osztályunkat a Mikulásfutásra, valamint krampuszkodtam egy kicsit az iskolában a barátnőimmel mikuláskor, ugyanis mi voltunk az egyik órán a segítők. Ott alvás is volt a legjobb barátnőmnél. Anyámmal megint csak találkoztam, ahogy az egyik barátommal is, valamint jöttek hozzánk rokonok látogatóba a karácsonyra. Nagyiéknál is voltunk, valamint a Szilvesztert az egyik legjobb barátnőmnél töltöttem.


Szóval igen, a 2016-os év számomra eléggé eseménydúsan telt, nagyon sok embert ismertem meg, és sajnos vesztettem is el, sikerült teljesítenem azt a célkitűzésem, hogy sokat fogok eljárni, és új helyekre is eljutok, amit idén is fenntartok. A személyiségem is nagy fejlődésen esett át, azt hiszem pozitív irányba változtam. 2016-ban ráálltam a testmozgásra is, már majdnem rendszeresen, amit szintén csak fenntartanék idén. A blog tekintetében pedig elmondhatom, hogy ez az év volt a legaktívabb, hiszen elhatároztam, hogy megcsinálom, végig viszem, akármennyire is nyűgnek tekintem néha a blogot, de ünnepélyesen jelentem, hogy 76 db bejegyzés született. 


Nektek milyen volt a 2016-os évetek?




You May Also Like

0 megjegyzés