I half imagined I could taste the silver on his nails | Ezüstös smink

Ahogy nézegettem az oldalt, feltűnt, hogy nagyon régen volt sminkes poszt, és pár kép amúgy is lapult a telefonomon a Szilveszteri sminkemről, ami egyébként szerintem egy-egy komolyabb stílusú, elegáns partihoz simán viselhető.
Arc:
NYC BB Cream 01 light
Lora korrektor
Púder
Enyhe bronzosító

Szemöldök:
Rival de Loop Young szemöldök púder (a sötétebb szín)
Száj:
Maybelline rúzs és Essence hosszantartó ajakrúzs 12 Blush My Lips

Szem:
Lovely nude makeup kit
Rival de Loop Young vízálló filces szemhéjtus
Essence Lash Princess dúsító szempillaspirál

A szemhéj menete:
Legelőször a mozgó szemhéjamat fehérrel festettem be, majd a világosabb szürkét felvittem a mozgó szemhéjam külső részére és összedolgoztam a kettőt. Árnyékolásnak a sötét szürkét használtam, ami a mozgó szemhéjam széleire került, majd egy végső sarokként feketével megrajzoltam a szemfestékem oldalát. 


Hogy tetszik ez a smink?
Legyen még több sminkes poszt?



You May Also Like

0 megjegyzés