Awesome April | Azok a Glamour napok...


Tavaly teljes mértékben kihagytam a Glamour-napokat, és igen, részben a tavalyi év egy hatalmas böjt volt számomra vásárlás terén, de idén, mivel amúgy is szükségem volt pár dologra, úgy döntöttem, kivárom a Glamour napokat és bevásárló körútra megyek. Szerencsémre, anyával is elmentünk előtte egy kicsit vásárolni, így azt is bemutatom nektek, így egy kicsit hosszú bejegyzés lesz, remélem nem bánjátok :)

Péntek

Legelőször a Rossmannba mentünk nézelődni, ahol sikerült pár olyan darabra lecsapnom, amire már régóta szükségem volt, illetve gondolkodtam a megvásárlásán. Az alapozóim sajnos már elég pocsék állapotban vannak, a BB krémem túl folyós, a másik két alapozóm sincsen túl jó kondiban, így úgy döntöttem, hogy beszerzek egy újat. A NYC 5in1 BB krémje mellett döntöttem, ugyanis eddig az összes alapozóm NYC-s volt, és mindegyik szuperül szuperált, ráadásul még le is volt akciózva, így mikor arra került a sor, örömmel tettem be a kosárba. Az árnyalat 01 light
A másik, amire nagy szükségem volt, egy púder. Long story-short: Voltam olyan ügyes, hogy a jó kis púderemet betettem a szekrénybe egyik nap, és mikor kinyitottam legközelebb a szekrényt, a púder szépen leborult a földre, összetört és a tartalma a parkettán végezte, így szerintem jogosan kiáltottam utánpótlásért, amit meg is találtam a Rival de Loop Young 01 porcelain árnyalatú púderében, amely tökéletesen passzol a sápadt bőrömhöz, sokkal jobban, mint az előző bevált Lovely példányom.
Ha már Rival de Loop Young, akkor rúzs, mégpedig egy nude, matt hatású rúzs, amit vettem, és aminek krémes állaga van, az illata pedig az epres csokira emlékeztet. Egyébként 01-es árnyalat.
Sajnos az a parfümöm is kifogyóban volt, vagyis két-három fújásnyi van benne, utána kampec, ezért azt is beszereztem az Adidas Get Ready illata pedig szerelem volt első szaglásra. Nagyon nőies, tavaszias illatról beszélünk, enyhe sárgadinnye illattal, legalábbis nekem olyan, és egyszerűen imádom. Bónusz volt, hogy még le is volt árazva, így 1500 Ft-ért jutottam hozzá a kicsikéhez.
Mivel Glamour napok, szükségem volt egy újságra tőlük, hogy megszerezzem a kuponokat, hála az égnek, még nem indult be az újság vásárlási láz, így volt bőven az újságosál, az Oreót pedig a H&M-ben tett vásárlásunk alkalmával kaptam. A napszemüveget anyától kaptam, nagyon tetszik, a külsején érdekes geo minta látható.
A H&M-ben most inkább kiegészítőkre utaztam, ugyanis azokból nagyon gyér készletem van. Amire feltétlenül szükségem volt, az egy fekete öv, ugyanis, tudom, hatalmas nagy hiba, de egyetlen fekete övem sincsen, viszont vannak olyan nadrágjaim, amikbe igen csak el kellenének az övek.
A képen ugyan alig látszik az árnyék miatt, de én szerelembe vagyok esve azzal a sapkával. Több szín és anyagváltozatban volt elérhető, de ő volt az, akit már hónapok óta nézegettem a H&M honlapján, hogy de jó lenne őt hazahozni. A különlegessége az, hogy fekete selyem a bevonata (azt hiszem), én pedig egyszerűen odavagyok érte.
A táskáról már ne is beszéljünk, hónapok óta szeretnék egy normális táskát, amit az elegánsabb öltözékeimhez felvehetek, mert lássuk be a Nike táskám nem éppen arra a célra való, de eddig sehol sem találtam, vagy ha igen, akkor nagyon drágán. Most viszont egy 50%-os akció keretében a kicsike le volt árazva 3500 Ft-ra, így kétségtelen volt a sorsa.

Glamour napok 1. nap

Nancy úgy döntött, hogy besegít a fotózásba:)

Legelső állomásom a DM volt, ahol persze nagyon sok mindent szerettem volna vásárolni, de persze már egyik sem volt, amit én szerettem volna, kivéve ezek. Mindenképpen szerettem volna beszerezni egy újabb nude lakkot, hiszen a másik kettő már kezd beszáradni, és ez a szín még elfogadott az iskolában. Mivel a S-he márkára 50%-os kuponom volt, kétség sem volt, hogy innen fogok lakkot választani. Egy tejeskávés-karamellás barnára esett a választásom, amelyben apró arany csillámok bújnak meg, és a 030-as árnyalatot képviseli. 
Mivel a szempillaspirál készletem is fogyóban van, alap volt, hogy beszerzek egyet, mint minden Glamour nap alkalmával, így jött haza velem a Rimmel Wonder'full Wake Me Up extrém fekete szempillaspirálja, tegnap ki is próbáltam és nagyon szép pillákat varázsol. Ez a legelső Rimmel termékem, de azt hiszem, nem az utolsó.
Egyébként valami gyógynövényes, mini fogkrémet kaptam ajándékba a kasszánál fizetéskor.

A Rossmann-ban sokkal kevesebb dolgot terveztem venni, de mégis itt vettem többet, mint a DM-ben. Mivel egy fehérítős fogkrémre már nagyon szükségem volt - röstellem, de nagyon sokáig nem ügyeltem a fogaim épségére és színére - ezért tökéletes alkalomnak találtam kipróbálni a Colgate Total Whitening fogkrémét, tesztet mindenképp hozni szeretnék majd róla, hogy bevált e vagy sem.
A szemhéjtusom kifogyóban és beszáradó félben van, ezért pótoltam egy ugyanolyan Essence Liquid Ink-kel, mert elég jó fajta, és elég szépen a helyén marad.
És igen, a legelső Catrice termékem és egyben a legelső folyékony korrektorom is. Már nagyon régóta kerülgetem a Catrice korrektorjait, de most úgy döntöttem, hogy ezzel a Liquid Camuflage korrektorral nem lőhetek félre, egyébként én a 10-es porcelain árnyalatút választottam, mert azt megfelelőnek éreztem az arcomhoz, és képzeljétek, a színe tökéletesen illeszkedik és nagyon szépen eltünteti a szem alatti csúnya sötét karikáimat. Azt hiszem nemsokára újabb darabokat kellesz kipróbálnom a Camuflage szekcióból ;)

A H&M-ben előre kinéztem magamnak ezt a szürke jeggingst, így céltudatosan mentem be az üzletbe és rögtön a nadrágok közé vetettem magam, ahol kiválasztottam egy méretet és már mentem is próbálni. Szerencsére perceken belül fülkébe jutottam, és először féltem, hogy egy kicsit bő lesz, ami igaz, a lábszáram alsó felén kicsit bővebb is, meg hosszabb is, de felhajtva simán tudom hordani. Egyébként már régóta keresek szürke nacit, és mostanában a H&M-es nadrágszekcióra is igen rá vagyok kattanva. És az Oreo most sem maradt el :D

Elég sokat gondolkozom azon, hogy túl sok a fekete  szekrényemben és ideje egy kis színt belevinnem. Ehelyett megint csak két fekete darab került megvételre. A Reservedben egy kicsit bővebb, haspólót vettem, aminek nagyon egyszerű, de nagyon nagyon nagyszerű dizájnja van, egyből elnyerte a tetszésemet, ráadásul alap egy olcsó darab volt, így meg még jobban megérte
A Tally-ban a múltkor kinéztem ezt a felsőt, mert nagyon tetszik, igazából nem tudom miért, egyszerűen csak mindkét felsőnél azt éreztem, hogy megbánom, ha nem hozom őket haza. Egyébként a Tally is termékteszteket osztogatott, egy mini arclemosó terméket, ha jól néztem.

Glamour napok 2. nap


A második napon már tényleg nagyon gyorsnak kellett lennem, húsz percem volt két boltot megjárni. Visszamentem a DM-be és addig kerestem, amíg meg nem találtam a Nivea Powder Touch nevezetű  dezodorját, aminek isteni az illlata, valamint a karácsonyra kapott Libris kártyámból megvettem az újabb LOL könyvet. Szerintem már nektek is feltűnt, hogy LOL függőségben szenvedek, összesen már csak két darab hiányzik a gyűjteményemből, és meg lesz az eddig megjelent összes kötet :D

Ti részt vettetek a Glamour napokon?
Mit vásároltatok?




You May Also Like

0 megjegyzés