Válaszolj más kérdéseire! #1

Valamelyik nap eszembe jutott egy mára már számomra elhagyatott közösségi oldal, az Ask, ahová régen napi rendszerességgel feljártam. Imádtam kérdésekre válaszolni, ami a mai napig bennem maradt, ezért arra gondoltam, hogy felmegyek újra erre a közösségi oldalra, és válaszolok "más" kérdéseire. Ne értsétek félre, csak van néhány klassz kis kérdés, amit az ember szívesen megválaszolna, vagy valami, én pedig elindítanám ezt valami mini sorozatnak vagy kihívásnak, szóval, aki szeretne válaszolni ezekre a kérdésekre a blogján, akkor tegye meg nyugodtan!

  1. Mit csinálsz ma?
    A mai napom eddig abból telt, hogy itthon takarítottam, és megnéztem egy filmet, ami egyébként karácsonyi film volt, de miért is ne, jó az április közepén is gondolattal álltam neki. Még vár rám egy kis írás és olvasás, valamint tételek kidolgozása, és egy francia beadandó megírása. Ja és ne felejtsük el, hogy ma éjfélig kell leadnom a Csillagpont jelentkezési lapot a kiválasztásra, ami Debrecenben lesz jövőhét szombaton.
  2. Mesélj valami vicceset a sulis mindennapjaidból!
    Hirtelen most nem jut semmi vicces az eszembe, pedig általában szakadunk a röhögéstől a nap 75%-ában. Lehet, hogy nem olyan vicces, de egyik nyelvtan óra közben, mi hátul négyen beszélgettünk, mire az egyikünk megszólalt, hogy mindjárt leesik az állam, erre egy hatalmas puffanás hallatszott kintről, mi pedig rögtön felröhögtünk. El sem kell mondanom, hogy mindenki felénk fordult, hogy mi bajunk van.
  3. 3 tény magadról?
    Ha tudom, hogy nem azzal a busszal megyek, amivel általában szoktam, akkor az esetek nagy részében előtte két napig körülbelül azt álmodom, hogy különböző okok miatt lekésem a különböző közlekedési eszközöket. Imádom a katasztrófafilmeket, és ha valami nagy katasztrófára lehet számítani, mármint földrengésre, vagy hatalmas esőzésre, akkor imádom eljátszani, hogy egy katasztrófafilm szereplői vagyunk. Imádok mindenféle listákat írni, bármilyen mennyiségben.
  4. Csináltál már fogadásból hülyeséget?
    Igen, egyszer, mikor a barátaimmal este bent voltunk a városban. A mai napig bánom, mert beteg lettem miatta, de annyira, hogy utána két napig nem tudtam mást csinálni, csak aludni, és hányni. Komolyan, még csak vécére se jártam, meg inni és enni sem tudtam.
  5. Mi a legjobb szülinapi ajándék, amit eddig kaptál?
    A legjobb szülinapi ajándék, amit eddig kaptam az egyértelműen a 16.születésnapi meglepetésbulim volt a legjobb barátnőmtől.
  6. Szereted azt, akivel legutóbb csókolóztál?
    Nem, nem fűznek és nem is fűztek olyan érzelmek a sráchoz, csak annyi, hogy azért megismerném.
  7. Mire vágysz most a legjobban?
    Hogy jól sikerüljön az angol érettségim, és a magyar  kis érettségim. Meg persze egy balatoni nyaralásra a barátaimmal, és hogy végre láthassam a legjobb barátnőmet, mert már nagyon hiányzik a hülye feje <3
  8. Mi volt az utolsó hazugság, amit mondtál?
    "Minden rendben"
  9. Szeretnél valamilyen piercinget?
    Nem vágyom semmilyen piercingre sem, de ha muszáj lenne, akkor az orromba tennék egy sima kis pöttyöt, de még az sem tűnik túlságosan csábítónak. Örültem, hogy a fülem kilyukasztását túléltem, de azt már nem bírnám ki, ha valamilyen más testrészemet szúrnák át egy tűvel.
  10. Ha lenne egy lehetőséged, hogy valamit újra tegyél az életben, akkor mit tennél?
    Egészen máshogy alakítanám az életemet, kezdve 2016 januárjával, ugyanis abban az évben kezdődtek el a szörnyű és szép dolgok, és az a sok történés, amivel máshogy is járhattam volna.

You May Also Like

0 megjegyzés