Pinterest Mánia | Húsvét ül a fűben...

Máris a nyakunkon egy újabb ünnep, a Húsvét, ami már a fűben leselkedik ránk, én pedig elhoztam a szokásos Pinterest bejegyzést hozzá, kissé modernizálva!
Étel:Mindenkinek a családjában megvannak a sajátos ételek, sütemények, amit minden húsvétkor jól bejáratva készít el, így gyakran esünk abba a csapdába, hogy egy Húsvét van címkével védekezve nem vagyunk hajlandóak semmi új dolgot kipróbálni. Azonban nekem nagyon tetszik ez a "húsvéti kenyér", amihez tényleg nem kell szerintem semmi nagy ördöngősség csak egy édes alapú kenyértészta, megsütve egy kör alakú tepsiben, megcsavart formában, aztán cukormázzal és szórócukorral díszítve. A közepét is ugyanúgy meg lehet csinálni, vagy akár ételfestékkel színezni, és megsütni egy kisebb, zsömle nagyságú kört, amit a kenyérkarikába teszünk, mint húsvéti tojás
Egy kis hagyomány: Ez az ábra tökéletesen megmutatja, hogy milyen természetes hozzávalóból milyen színű tojást tudunk festeni
Dekoráció: Egyszerűen imádom ezt az ötletet. A halvány pasztellszínek árnyalatai nagyon passzolnak egymáshoz, és nem kell hozzá más csak egy átlátszó váza, néhány műanyag tojás, amit szinte minden boltban lehet kapni, és pár barka, aranyeső vagy orgonaág.
Smink:  A húsvét nálam egyet jelent a pasztell és cukorka árnyalatokkal. Ez a szemsmink is a húsvétra emlékeztet az élénk és vibráló színeivel, valószínűleg én is ehhez hasonló, kicsit visszafogottabb sminket fogok viselni.
Ruha: Uramisten! ez a ruha egyszerűen meseszép. Könnyed, élénk, mintás, élénk pasztell színű. Komolyan, valaki vegyen nekem egy ilyen ruhát légyszike.
Körmök: Egy újabb olyan dolog, ami nagyon tetszik, mert nagyon aranyos és egyszerű, nincs túlcsicsázva

You May Also Like

0 megjegyzés