Awesome April | Megnézendő filmek listája

Talán már rájöhettetek, vagy ha nem, akkor most megtudhatjátok, hogy imádok mindenféle listákat alkotni, és kreálni, és lehúzogatni róluk a tételeket. Most összegyűjtöttem nektek és magamnak is néhány olyan "tini" filmet, amit meg szeretnék nézni!

  • Híd Terabithia földjére
    Ehhez a filmhez egy kis update tartozik, ugyanis, már sikerült megnéznem, és meg kell mondjam, egy kicsit nagyobb durranásra számítottam, de a szereplőket azért így is imádtam
  • Ne félj a sötéttől!
    Ez egy olyan horrorfilm, amire tényleg kíváncsi vagyok, és akár még egyedül is hajlandó lennék megnézni, már csak a főszereplő kislány miatt is.
  • Nancy Drew: A hollywoodi rejtély
    Újabb Update, ezt is megnéztem, és nagyon tetszett, imádom az ilyen rejtélyekkel foglalkozó filmeket.
  • Kutyaszálló
    Mostanában eléggé Emma Roberts fan vagyok, így nem csoda, ha ezt a filmet is meg szeretném nézni, rádásul a szereplőgárda is ígéretesnek tűnik számomra.
  • Munkával szerzett pasi
    A Hillary Duff filmek alapjában elég butácskák, olyan egydélutános sztorik, kíváncsi vagyok, ebből mit hoznaki ki.
  • Cserebere Szerencse
    A jó kis Lindsay Lohan, akinek a viselkedése ellenére van pár jó filmje. Meglátjuk, hogy ez is az lesz-e, vagy kudarc.
  • Sztár születik
    Ezt szerintem magyaráznom sem kell, fent mindent elmondtam.

You May Also Like

0 megjegyzés