Volt - Nincs #1


Mint sokan mások, én is szoktam szortírozni a smink és testápolási termékeimet, valamint összegyűjtöttem pár olyan flakont is, amit már sikeresen elhasználtam. Bevallom, tovább akartam gyűjtögetni még, hogy legyen bőven termék a bejegyzésben, de azt hiszem kicsit keveset foglalkozok a beauty dolgokkal, márpedig ez az egyik fő témája a blognak, így úgy gondoltam, kicsit megelőlegezem nektek a sok terméket, és elkezdem pár darabbal. Ebben a szériában a termékek rövid értékelését olvashatjátok, és, azt, hogy lesz-e a jövőben kapcsolatom az ugyanolyan darabokkal.

( a képek minőségéért bocsi, a kamerám valamiért folyamatosan homályosra csinál mindent, hiába fókuszálok)
Essence vízálló szempillaspirál: Életem legelső szempillaspirálja volt, és hűségesen szolgált engem hosszú éveken túl, még a szavatossági ideje után is. Nagyon szerettem, a vízállósága tényleg szuper volt, és szép, rendezett, hosszú pillákat varázsolt, amik nem tapadtak egymásba. Viszont nem ő az álom szempillaspirálom, de azért egyszer mindenképpen szeretnék még egy hozzá hasonló darabot venni, a vízállósága miatt.
Rexona dezodor mini kiszerelés: az illata nagyon kellemes volt, és tényleg egy olyan dezodor volt, ami meggátolta az izzadást, és elfedte a kellemetlen szagokat. Ha találok a drogériákban valahol ilyet nagy kiszerelésben, tuti, hogy venni fogok.
Lora vízálló szemhéjtus: Egy filces szemhéjtusról beszélünk, amit még karácsonyra kaptam, ugyebár pedig tudjuk, hogy minden filces tus hamar bemondja a szolgálatot. Na, ennél is erről beszélhetünk, nagyon hamar kikopott, hiába volt az első pár használatnál oltári jó fekete, de tartósság szempontjából viszont pocsék volt. Valószínűleg soha többé nem veszek ilyen szemhéjtust, próbálkozom inkább a drágább kategóriákkal, ugyanis néha igaz a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve.

Dangerous Gucci replika testápoló és parfüm: kaptam őket, és az illat legelőször még tetszett, nőies volt, pézsmás. Azonban a parfüm pár használat után túl erős lett számomra, az illata pedig kis híján eltűnt, csakis azt az átható alkoholos-acetonos illatot éreztem, amitől megfájdult a fejem. A testápolójának azonban kellemes illata van, viszont az én száraz és érzékeny bőrömet irritálta, jobban szárította az illatanyag miatt, és még apró, piros kiütéseket is kaptam tőle. A sorsuk egyértelműen az lesz, hogy odaadom valakinek, akinek bejön ez az illat.

Avon Senses Garden Of Eden tusfürdő: Az illata tipikusan tavaszias, ahogy a fantáziacíme mutatja , egy kertbe képzelhetjük magunkat. Folyós az állaga, jól adagolható, viszont a kupakja túl nehezen nyílt fel. Maga a krém viszont nem nyújtotta számomra azt, amit én szerettem volna, és amit szeretek is a fürdésben. Hogy az illat és a krém formulája majd kikapcsol és ellazít, itt viszont ez nem történt meg.
Schauma Fresh It Up! balzsam: egyszerűen imádtam ezt a balzsamot! Az illata enyhén virágos, a formulája viszont már sokkal sűrűbb, ezért egy kicsit nehéz felvinni egyenletesen a hajra, de azért megéri, mert nagyon puhává és fényessé teszi azt! Most egy másik balzsammal próbálkozom, egyelőre még kísérletezek, de nagy a valószínűsége, hogy visszatérek hozzá.
Aveo narancs illatú tusfürdő: Nagyon kellemes narancs illatot árasztott ez narancssárga színű, kicsit sűrűbb gél. Az elején szerettem használni, viszont a végére már meguntam, már csak azért használtam, hogy elfogyjon. Nem hiszem, hogy visszatérnék hozzá.

Ti próbáltátok már valamelyiket ezek közül?



You May Also Like

0 megjegyzés