Marvelous May | The regular haul

Nem múlik el hónap, hogy ne vásárolnék valamit, így természetesen a május sem maradt ki. A képek most sem túlságosan profik, de legyetek figyelmesek mert update bármikor lehet a poszton!
A Rossmannba csak nézelődni mentünk be, végül ez lett a vége, de bámulatos volt, mennyi minden jót találtam ezeken kívül is, úgy érzem, azok a kis dolgok, amiket néztem, egyszer még a bevásárlókosaramban fognak landolni. Most kizárólag csak Isana termékeket szereztem be, ami esküszöm véletlen volt, de én egyszerűen imádom a különleges illatokat, és limitált kiadásokat. Alapból annyira nem vonz az Isana márka, mert a DM Balea cuccok valahogy jobban bejönnek, de néha itt is akadnak olyan újdonságok, amikre kíváncsi az ember.
A legelső dolog, ami a kosárban landult egy rebarbara "smoothie-s" testápoló, mert már régóta szükségem volt egy új nyári testápolóra, mert a másik, Mülleres kókuszos sajnos felmondta a szolgálatot, iszonyat büdös lett, és úgy ítéltem, kukában a helye (btw, mostanában belekezdtem egy használjunk el mindent projektbe, és már elég sok terméknek a vége felé közeledek, így nemsokára egy olyan poszt is kikerül az oldalra!)
A mangós-passionfruitos frissítő arcmaszkok ezzel szemben voltak, és rögtön megakadt rajtuk a szemem. Mostanában egyre jobban érdekelnek az arcmaszkok, árban sem voltak rosszak, így jöttek velem haza, kíváncsi vagyok fognak-e használni.
A legutolsó, amiért az utolsó pillanatban szaladtam el, ugyanis már a kasszánál álltunk az egy kókuszos bőrradír. Régen kísérletezgettem egy Avonossal, de mivel nem láttam értelmét, nem használtam. Viszont már egy ideje kutatok bőrradír után, valami különlegesebbre vágytam, a kókusz meg amúgy is a nyárt idézi fel bennem, szóval kérdés sem volt, hogy ő lesz az.


Mostanában nagyon nagy bikini lázban égek, és annyi fürdőruhát néztem ki, vagy tetszett meg, hogy az valami hihetetlen, és késztetést érzek arra, hogy vegyem meg őket. Az ilyen fajta H&M-es bikinikkel már régóta szemeztem, és most itt volt az alkalom, hogy vegyek egyet.

Tipp: Miskolcon számos üzletben lehet fürdőruhát kapni, azonban nekem három kedvencem van: H&M, Reserved és New Yorker. 

Az alsóját még nem szereztem be, de úgy érzem, hogy hamarosan visszatérek érte, és talán néhány újabb darabért is :)
Igen, újabb LOL könyv, ez a hetekben jelent meg, én tegnap vettem meg, és még tegnap be is fejeztem az olvasását. Szerintem nem kell ragoznom, milliószor említettem már, hogy oda meg vissza vagyok a LOL könyvekért, és már hivatalosan is csak két könyv hiányzik a gyűjteményemből (viszont csaltam, mert az egyiket elolvastam PDF formátum, ez viszont nem gátol meg attól, hogy ne vegyem meg könyvként is )


Ti beszereztétek valamelyiket?



You May Also Like

0 megjegyzés