Marvelous May | Shopaholics moments

Most szombaton elfogott a vásárlási láz, és mint máskor, most is rájöttem, hogy menthetetlen boltkóros vagyok. Ha van egy üzlet, akkor nekem ott mindenképpen vásárolnom kell. Mégha, nem is miattam térek be egy üzletbe. Most is ez történt, anyák napja miatt mentem el vásárolni, végül nem csak az én jó édes mostohaanyukámnak vettem ajándékot, hanem magamat is megleptem bár aprósággal.
Miután leróttam a látogatásomat a kórházban, kisétáltam a Stop Shopba, ahol már jó rég nem jártam, de ideje volt ott tiszteletemet tennem. A New Yorker egy olyan bolt, amit imádok, mert árban is nagyon jó, és termékekben is. Két dolgot vettem, egy fekete haspólót, amihez choker is járt, ezért őt választottam, hiába egy kicsit nagyobb a kelleténél, de le volt értékelve 1800 Ft-ra, így vétel lett volna ott hagynom.
A másik felső egy méregzöld színű felső, már régóta szeretnék egy ilyen színt a szekrényembe, de eddig valahogy mindig más színeknél döntöttem. De most megvettem, ez a darab főleg a vállkivágása miatt tetszett meg nekem, és az ára sem volt sok, ez is 1800 Ft-ba került csak.


A Müllerbe is beugrottam egy bonbonért, és ha már ott jártam, akkor a sminkszekciónál is szétnéztem, és lehetetlen volt ott hagynom az Essence the Gel 21-es a whisper of spring árnyalatú pasztell lila színű lakkját, egyszerűen olyan szép, és szó szerint hívogatott, hogy vegyem le a polcról, amúgy is már régóta hajkurászok valami szép, cukorka színű lakkot.

A Pepcoban is jártam, ahol az m.anyukámnak vettem ezt a szép fekete pénztárcát, aminek nem csak a külseje, de az ára is lenyűgöző volt, és ha már ott voltam, akkor beszereztem néhány nejlonzoknit, és egy harisnyát is, mert nincsen harisnyám, az egyenruha alá, márpedig érettségire kötelező a harisnya. Nem én találtam ki, sajnos így van...


Ti mi jót vettetek mostanában?
Mit gondoltak a New Yorker mostani kollekcióiról?



You May Also Like

0 megjegyzés