Wish Wishlist #2

Régebben már láthattatok a blogon egy ilyen bejegyzést, hát, most is eljött az ideje egynek, főleg mert ruhákat és kiegészítőket szeretnék vásárolni, de mivel rengeteg van a kívánságlistámon, így úgy döntöttem, hogy kisebb tételekben rendezem őket.
A legelső, amit nagyon szeretnék beszerezni, az egy ilyen aranyos, arany színű ananászos fülbevaló. Néztem véleményeket, és a megkapott termékek nem sokban különböztek a képtől, így szeretnék egy ilyenre beruházni, ugyanis voltam olyan szerencsés, hogy két fülbevalómnak is beejtettem a párját az ágyam alá, és nem tudom őket kiszedni onnan, márpedig amúgyis szegényes készletem van fülbevalókból.
Egy ilyen Geneva hasonmás órát is szeretnék a magaménak tudni, mert nem birtokolok olyan órát, amit hordhatónak titulálnék, ráadásul a fehér színű óra, nagyon fel tudná dobni az egyes szetteimet.
Egy beauty blenderrel is szívesen megpróbálkoznék, ugyanis én ecsetet használok, de mindenképpen szeretnék egy próbát tenni, hogy érdemes-e nagyobb pénzt belefektetnem egy ilyenbe.



 Aztán nézzétek meg ezeket az aranyos ajakbalzsamokat, amiknek üdítő csomagolásuk van! Baromi jók, már csak a külseje miatt is megéri megvenni, aztán kíváncsi vagyok, hogy az illatuk is olyan-e. 
A második szájfény, ez a megszáradós lehúzós változat, amit igazából a Plázában is meg tudok venni, de azért mégiscsak kívánságlistás termék. Sokan panaszkodnak rá, hogy nem válik be, de én ezt cáfolni tudom, ugyanis már próbáltam, és 10 perc után, miután megszáradt a számon, tök jól letudtam húzni azt a réteget, és nagyon szép, tartós színt kaptam.
Az utolsó dolog már egy jóval praktikusabb darab, utazásra neszeszer, mindenféle zsebekkel és én ezzel vagyok mindig meglőve, mert sosem találok olyan neszeszert, ahol ezeket szépen eltudnám rendezni, és lenne is benne elég hely. A vélemények alapján kisebbre kell számítani, mint, ahogy a képen látjuk, de nincs olyan kicsi szütyő, ahová ne tudnék betömködni millió dolgot :D

Ti már megvásároltátok valamelyiket?




You May Also Like

0 megjegyzés