20 tény rólam | #31DBloggerChallenge

Sziasztok! Elég sok idő eltelt, nem? De bizony. A részletekbe nem mennék bele, hanem rögtön bele is vágok a mai bejegyzésem témájába. A mai nap a 31 napos Blogger Kihívásom második pontját olvashatjátok. A mai napon 20 tényt osztok meg magamról különböző közösségi platformokon. Mindenhol 5 db-ot olvashattok külön külön.

A platformok ahol ezek a tények megtalálhatók:
Tik Tok: IDE KATTINTVA meg tudjátok nézni
Instagramon: IDE KATTINTVA a 31DBlogChall story highlight alatt láthatjátok őket.
Illetve a Facebook oldalamon IDE KATTINTVA olvashatjátok őket :)
Na de lássuk is, ide milyen tényeket hoztam.

1. Körülbelül 12 éves korom óta írok.

Megannyi blog és történet megalkotója lettem 12 éves korom óta, az egyik kedvenc akkori könyvem inspirált az írásra, amely még a mai napig fent van a gépemen.


2. A kedvenc virágaim az ibolya, a tulipán és az orchidea.

Mindenki általában a rózsát preferálja, azonban én sokkal jobban kedvelem az egyszerű kis ibolyát, a kecses tulipánokat, amelyekből bőven volt itthon kiskoromban, hála a szomszéd néninek, illetve rengeteg orchidea élt velünk már az évek során, amely miatt én is megkedveltem őket.




3. Introvertált típusú ember vagyok

Sokan csak bunkónak vagy kínosnak tartanak, úgy hogy nem ismernek, valójában viszont csak annyiról van szó, hogy egy vérbeli introvertált vagyok, és rendkívül kényelmetlenül érzem magam az emberek körében. 



4. Eredetileg Kommunikáció és Médiatudomány szakra szerettem volna járni.

Imádom a médiát, az írást, eredetileg nagyon érdekelt az újságírás, mint szakma, illetve a rádiózás is, azonban valószínűleg soha nem tudtam volna elhelyezkedni a szakmában, így jött a mostani szakom.


5. Hatalmas könyvmoly vagyok.

Valószínűleg már feltűnt, hogy imádom a könyveket, több féle bejegyzés is született ebben a témában, illetve a youtube csatornán is találkozhattok könyves bejegyzésekkel.




You May Also Like

0 megjegyzés