Miért éppen Készy semmiségei?


Szóval, a mai napon a #31DBloggerChallenge kereein belül, a mai napon megismertetem veletek a blog nevének történetét. Nos, igazából nagyon egyszerű egy történet. Amikor ennek a blognak a megalkotásán gondolkodtam, csak egy valamit szerettem volna nagyon igazán. Egy jól hangzó nevet neki. Sok embernek van mindig valami saját szava, vagy mondása, esetleg egy menő beceneve amit felhasználhat címnek a blogjához vagy egy márkanévnek. De nekem soha nem volt. Szóval elkezdtem gondolkodni. Fogtam a vezetéknevem, végül addig játszadoztam vele, míg hozzáadtam egy sz-t, elvettem egy r-t és az i-t angolosan megváltoztattam y-ra. Szóval megalkottam a Készyt, egyébként is mindig kedveltem a Casey nevet, így úgy gondoltam a magyarosabb verziója is jó lesz nekem. A semmiség pedig abból fakad, hogy ugyebár nincs igazán semmilyen fontos tematikája a blognak csak vonalak,így kábé minden rajta van, ami csak lehet. 
Így ez is lenne az egész. Nem túl nagy történet, de úgy gondoltam megosztom :D


You May Also Like

0 megjegyzés