January Vibes | What I eat in a week - School food edition

Januárban egy új dolgot próbáltam ki étkezés terén, mégpedig azt, hogy minden nap valamilyen élelem fajtát kihagytam az étrendemből. Ezt Cassey Ho egyik videójából vettem, igaz, kicsit átalakítva, de hozzáteszem nagyon sikeresen. Erről szeretnék veletek pár információt megosztani, tapasztalatokat, valamint néhány fotót is hoztam.
Semmi feldolgozott étel ( a sült krumpli tegnapról kisütött így az csalás volt, de mégsem)


Mit is csináltam pontosan?

Egy héten, a hétvégék kivételével minden nap mindig megvontam magamtól valamilyen tápanyagforrást. Ezek voltak különböző napokra felosztva egy hónapon keresztül:


  • Semmi glutén
  • Semmi tejtermék
  • Semmi hozzáadott cukor
  • Semmi előre csomagolt vagy előre elkészített étel (pl: szalámi, vaj, bármi ami csomagolásban található, kivéve néhány alap élelmiszer pl. tojás vagy tej)

Semmi hozzáadott cukor

Mik a tapasztalatok?

Bevallom, eleinte nagyon nehéz volt úgy összeválogatnom, hogy mit vigyek magammal enni, és itthon mit egyek, úgy, hogy nem én vásárolok, így igencsak ügyeskednem kellett az ételekkel. Sajnos becsúszott néha egy-egy csalókább étel is, amit úgy "tüntettem el", hogy annak a kalóriaértékét lemozogtam. 

Semmi tejtermék ( a nutella volt a csalás)


Tény és való, hogy hiába volt nehéz betartani, de a bőröm sokkal tisztább lett tőle, kevesebb pattanás jelentkezett rajta, sőt szinte nem volt rajta semmi. A különleges diéta meghozta a régen látott szomjúságomat is, sikerült elérnem, hogy napi minimum másfél liter folyadékot megigyak aminek hatása a bőröm puhaságán, a fejbőrömön, valamint a számon mutatkozott, hogy csak ritkán cserepesedett ki.
Igaz, hogy emiatt a különleges tisztító kúra miatt esténként körülbelül háromnegyed órát töltöttem a konyhában, de nagyon megérte, és most, hogy már abbahagytam, valahogyan hiányzik, valamint a bőrömön is kezdenek újra megjelenni a gonosz kis piros pöttyök, amiket pattinak hívunk, szóval azt hiszem néha-néha, egy hónapban egy héten újra be fogom iktatni ezt a kis kúrát.


Ti mit gondoltok erről a módszerről?
Kipróbálnátok?
Nektek is van valamilyen módszeretek?


You May Also Like

0 megjegyzés