February Vibes | Kocsonya farsang vagy esti parti?

A múlt hétvégén, Miskolcon idén is megrendezték a Kocsonya Farsangot. Nem tudom, mennyit ismertek a kocsonya és a kis béka sztorijából - hiszen akik nem ismerik a történetet, nem értik miért van tele minden stand zöld kis békákkal - de én idén is ellátogattam a Kocsonya Farsangra csak úgy mellékesbe, egy "városos" este miatt, így e téma köré építettem az aznap esti sminkemet is, amit nagyobb lépésekben meg is mutatok nektek!

Alapozás

Természetesen a legfontosabbal kezdtem, az alapozással. A már szokásos NYC 5in1 BB krémemet használtam, majd a szem alatti karikáimat a Lora korrektorával tüntettem el, az egészet pedig egy olcsó púderrel lefedtem a tartóssá érdekében. 
A Mary Kay ecsetemmel alapoztam és az új Miomare epúderecsettel púdereztem.

Kontúr - kontraszt

Ezek után egy kicsit kontúroztam az arcomat, az orromat és az állkapocs csontomat bronzosítottam (a kis ecsettel) és a Rival de Loop Young sötétebb színével feltöltöttem a szemöldökömet. Feltettem magamra egy kis pirosítót, és már készen is voltunk az alapsminkkel.

Szemek

A szememre elég sok terméket használtam kivételesen. Először a Lovely Nude Makeup Kit paletta fehér színével befedtem az egész mozgószemhéjamat és felvittem egy kicsit a szemzugomba is, majd az Essence Girls On Tour világoszöld színéből kicsit felvittem a mozgószemhéjam külső részére és jól eldolgoztam. Mélyíteni a sötétzöld színnel mélyítettem, de én kicsit túl zöldnek találtam a sminkem, ezért az egészen halványan átmentem egy kis barnával, hogy egy földesebb tónust adjak a szemsminkemnek.
Utána a Rival de Loop Young filces szemhéjtusával kihúztam a szemem, majd a szempillámon  a Maybelline Lots of Lashes Great Lashes szempillaspirálját használtam.

Ajkak

A számra először egy jázminos Avon Care ajakbalzsam került, végül egy Avonos termékminta, amelynek hihetetlenül szép vörös színe van, tipikusan a lilás tónusú, amely kiváló a világos bőrűeknek.

Nektek hogy tetszik a smink?







You May Also Like

0 megjegyzés