Pinterest Mánia | A Valentin-nap és társai

Idén, ahogy az szokott, újra eljött a február és vele együtt a Valentin-nap is, amit, őszintén szólva, én évről-évre egyre jobban utálok sajnos-nem sajnos. Talán csak azért, mert eddig nem volt senkim, akivel megünnepeltem volna, vagy csak azért, mert egy újabb felesleges amerikai behozott ünnep, aminek tényleg nem is az az értelme, ami az eredeti sztori, nem tudom, a lényeg, hogy most szimplán ennyi a véleményem róla, hogy: meh...
Ennek ellenére, tudom, hogy vannak azok, akik odavannak a Valentin-napért, akik szívüket és lelküket kiteszik azért, hogy jól nézzenek ki, hogy ötletesen meglepjék a párjukat, és hogy valami finomságot is készítsenek esetleg. Na, ez a poszt az ő kedvükért született.

Köröm


Szerintem ez a kis manikűr nagyon aranyos, személy szerint nekem erről valamiért Franciaország jut eszembe

Ruha


Ez az összeállítás nekem nagyon tetszik, ha ünnepelném a Valentin-napot, tuti, hogy valami ilyesmiben terveznék, nektek pedig, ha a párotokkal valami elegánsabb helyre szeretnétek menni, akkor szerintem oda tökéletes választás

Finomság


Hogyan lepd meg egy kis reggelivel a párodat Valentin-napon? Nagyon egyszerűen. Szerintem ez egy nagyon ötletes és édes módja, hogy így köszöntsük fel szerettünket Valentin-nap reggelén. Pár mini muffin, egy fánk, palacsinta, no meg néhány szem málna és garantált az egész napos cukorkóma

Surprise, surprise


Véleményem szerint ez a kaparósorsjegyes kis apróság sokkal többet érhet,, mint egy szimpla, boltban vett csecse-becse, hiszen olyan formáljuk, amilyenre akarjuk. Beleírhatjuk, hogy miért szeretjük őt, vagy egyéb kis dolgokat, amiket megcsinálunk neki pl; hátmasszázs, reggeli az ágyba, meg ilyesmi nyalánkságok

Ti várjátok a Valentin-napot?
Ha, igen, mit terveztek?
Csak én vagyok egyedül olyan szerencsétlen, hogy zsinórban 17 éve töltöm egyedül ezt a napot? XD



You May Also Like

0 megjegyzés