Könyvajánló | Becsavart szerelem

A LOL-könyvek megunhatatlansága végett, és mivel mániám az, hogy az összes kötetet, ami létezik ebben a sorozatban, megszerzek (már csak 2-3 db kell), újabb LOL csodát olvastam el, amiről itt olvashatjátok a véleményem:

Parker imád softballozni! A tizenhét éves lány megállíthatatlan a pályán, igazi őstehetség, mégis otthagyja a csapatot, amikor az anyja lelép egy másik nővel, és az egész város botránytól hangos. Parker ezután mindent elkövet, hogy bebizonyítsa, őt aztán tutira a pasik érdeklik. Ha ehhez az kell, hogy bombanővé változzon, és egy csomó sráccal kikezdjen, hát legyen! Nem számít, ez mennyire dühíti a baseballcsapat szexi kapitányát, vagy hogy a fiatal segédedzővel veszélyesen közel kerülnek egymáshoz. A lánynak idő kellene, hogy rendet tegyen a fejében és a szívében, de a szerelemben nincs időkérés, az csak száguld felé, mint egy csavart labda. Vajon Parker megnyerheti ezt a meccset?

"Miért van az, hogy amint kezdem jól érezni magam, azonnal próbára teszed a hitem? Hát nem érted? Te nyertél, Isten. Te vagy a Mindenható, én meg én vagyok. Csak élni akarok, csak szeretni akarok."

Na jó, először is, le kell szögeznünk, hogy én Miranda előző könyvéért nagyon nem voltam oda, egyszerűen nem tetszett, úgy éreztem, hogy túlságosan erőltetett a történet, hogy túlságosan klisés és kiszámítható a dolog. Szóval félve is kezdtem bele ebbe a történetbe, attól féltem, hogy újabb csalódást fog okozni az írónő, ehelyett kellemes meglepetés ért, mikor csak úgy faltam az oldalakat, és nem tudtam eldönteni, hogy most akkor, ki milyen valójában, és akkor most kivel is fog pontosan összejönni Parker. Kaptunk egy tipikus szerelmi háromszöget, megspékelve még pár oldalkapuval, kaptunk bele pár meleg szereplőt, és egy halom olyan embert, aki a tettetés és a kétszínűség nagymestere, ahol a város simán kinézi a másokat, mert nem olyan,mint ők, és lehet az akármilyen erőltetett dolog, sajnos nem az, a mi világunkban is van ilyen hely. Furcsa mód, kedvenc karakterem nem akadt a történetben, viszont a Parker és Brian jeleneteket imádtam, és kicsit csalódtam abban, hogy Brian karakterét az írónő ilyen negatív irányba kanyarította el, én sokkal jobban bírtam volna egy velük közös befejezést, mint Nickkel. Nem azért, nincs vele semmi bajom, csak na, Brian miért kellett ilyen tahónak lenned?! Összefoglalva, én csak ajánlani tudom a könyvet, a többi LOL-al együtt, mert nagyon jól kikapcsolnak, és elszórakoztatnak, valamint újabb-és újabb nemlétező crushokat szerezhettek magatoknak;)

Ti olvastátok már?Esetleg valami más jó könyvet ismertek? 




You May Also Like

0 megjegyzés