Filmajánló | Már nem is tudom hanyadik

Újabb adag film gyűlt össze, sőt szerintem pár héten belül érkezik az újabb adag, hiszen mostanában nagyon aktív vagyok filmek terén :)

Az osztály


Emlékszem, erre írtam egy nagon velős kritikát, de sajnos véletlenül kitöröltem, pedig az tényleg az egyik, ha nem a legjobb írásom lett. A lényeg az, hogy a film, igaz történet alapján készült, és szerintem hihetetlenül elképesztő, hogy a fenébe lehetnek mind a diákok, mind a tanárok olyan elvakultak, hogy nem veszik észre, hogy milyen lelki törést okoznak ezeknek az embereknek, és habár a fiúk reakcióját is kicsit túlzásnak vélem, de azért tegyük hozzá hogy amit tettek velük, az már több volt, mint embertelen. Annyi érzés kavargott bennem a film nézése közben, a düh, a borzalom, a tettvágy és a tehetetlenség, hiába csak részletekben néztük meg az osztályommal, de uramisten, nagyon nagy hatással volt szerintem mindegyikünkre. 

Bazi nagy francia lagzik


A franciacsoporttal néztük meg, eredeti nyelven, felirattal, és nagyon elnyerte a tetszésemet a film. Mulatságos volt, a mai helyzettel foglalkozik, és a főszereplő lány is nagyon szép.

A nagy Gatsby



Őszintén, én nem értem mi ez a nagy őrület, ha valaki meghallja a film címét. Nekikezdtem, mert ténleg kíváncsi voltam, hogy mire ez a nagy felhajtás, és igaz, egy darabig lefoglalt, és volt néhány említésre méltóbb rész, és a vége is enyhén megható, de én tényleg nem értem. Csak mert DiCaprio játszik benne, és dráma, nem kell ilyen nagy hacacárét rendezni a film körül. 

Sakáltanya


Azt kell mondanom, hogy én ezt a filmet nagyon szeretem, nem tudom miért, hiszen semmi extra, egy egyszerű hétvégére való film, de szerintem pont ezért jó, mert nagyon ki tudja kapcsolni az embert.

A fegyvertelen katona


Hittan órán néztük ezt a filmet, mert a tanárnőknek nagyon tetszett a moziban, és szerinte értékes leckét taníthat számunkra, mert ugye keresztyén jellemvonások meg minden. Ez a film is egyébként igaz történet alapján készült, és hiába nem csípem annyira az akció filmeket, de ez nagyon jó volt, tényleg tűkön ülve néztük végig két dupla órán.

Ti láttátok már valamelyiket?
Felkeltettem az érdeklődéseteket?


You May Also Like

0 megjegyzés