Könyvajánló | Lángra lobbant nyár

Nem is tudom, hogy volt-e már a blogon könyvajánló, ha igen, akkor meg nagyon régen, szóval itt az ideje! :)
Spoiler!!
Hűtlen pasi, véletlenül felgyújtott kocsi, ideiglenes távoltartási határozat… elég sűrűn indul Rosie nyara. A szülei szeretnék, ha a lányuk legalább a bírósági meghallgatásig nem keveredne semmi zűrbe, ezért egyhetes autóútra küldik − az ország túlsó felébe − felelősségteljes barátok kíséretében. Rosie-nak persze semmi kedve az egészhez, egyrészt, mert rendbe akarja hozni a dolgokat az exével, másrészt kizárt, hogy ennyi időt kibír összezárva három totál kocka sráccal (akkor sem, ha egyiküknek piszkosul szexi a csomagolása). Vagy mégis? Talán csak a béna countryzene és az Ufómúzeum ment az agyára, de valahol félúton Elvis otthona és a Grand Canyon között Rosie kezdi egész más színben látni a történteket. Meg a kockacsapatot. Egy kocsi sokféleképpen lángra lobbanhat…

Okéé. Ez a könyv. Hűha. Érdekes, akárhányszor elolvasok egy könyvet először nincsen kifejezett véleményem róla, olvasás közben is csak néha-néha szúrja valami a szememet, ami talán azt mutatja, hogy talán túl igénytelen könyvmoly vagyok, és minden könyvet, ami az utamba kerül, azt azonnal felfalom. Ezt a könyvet három olvasás alkalmával végeztem ki, bár sejtem, hogyha lett volna egy teljes szabad napom, akkor azon a napon röpke 6-8 óra alatt el is olvastam volna. Hozta a szokásos LOL formát, magyarul imádtam a könyvet. Mikor a megjelenését láttam a facebook-oldalon, nagyon izgatott lettem, a fülszöveg, és a mesés borító (méltán állítom, hogy ez az egyik legjobb borító az összes könyv közül ) rögtön megfogott, és úgy voltam vele, hogy én ezt el akarom olvasni. De sajnos, ahogy a dolgaim nem úgy jöttek össze, várnom kellett, míg megkaphattam ezt a csodát. Karácsonyra kaptam ( és mivel nem szeretnék online elolvasni egyetlen LOL könyvet sem - ez egy kifejezett cél, hogy az összes darab meglegyen), de mivel mostanában olyan hónapjaim voltak, amibe nem igazán ért bele az olvasás, így eddig a könyvmoly énem egy sötét sarokban kuporgott egy párnán, egy üres bögrével, és csak arra várt, hogy végre feloltsam a villanyt, és előhívjam, hogy olvasgassunk együtt egy kicsikét. 
A sztori az elején annyira nem jött be, én a fülszöveg alapján többet vártam volna, de így sem volt rossz. Valamint beszéljünk egy pindurikát Rosieról. Oké, értem én, egzotikus szépség a csaj meg minden, sőt, ő az első LOL-lány, aki tesz az erkölcsökre, és teli van önbizalommal a csaj, valamint nem az a tipikus jókislány, mint az eddigi főhősnőink, de a viselkedését már néha eltúlzottnak véltem. Nyilván kell a kurázsi, de az írónő felől mintha egyfajta nyűglődést éreztem volna a karakter megformálása közben, úgy éreztem, olyan személyiségjegyeket akar Rosienak adni, amik nem igazán kompatibilisek a karakterével. De megszületett ő, nekem pedig ez a kocsikázós dolog nagyon bejött, én is évek óta álmodozom már egy ilyenről. A történet előrehaladtával egyértelmű jellemfejlődésen esik át karakterünk, valamint az Averyvel való barátsága is meglepő, bár nekem túl "korai" volt az egész hatalmas barátnők sztori, de eléggé jó volt. A történetben volt két szereplő, akik engem kifejezetten idegesítettek, és nem, furcsa mód, nem Joey, hanem Spencer és Lilliana. Nekem annyira felesleges, rosszul kidolgozott karaktereknek tűntek, mégis sokban vitték előre a történet szálát, de akkor is, áhh. Rosieról még tényleg annyit, hogy sokat fejlődött, és komolyodott az út alatt, amiért taps jár neki, de nem feledkezhetünk meg arról a rengeteg hisztis liba pillanatról, amit a történetben és a fejében reagált. Matty, én egyébként tényleg nem gondoltam volna, hogy Mattynek bejön Rosie, valahogy alapnak vettem a fiú-lány barátságot, elvégre, hé, nekem is van legjobb fiú barátom, még sincs köztünk semmi (a gondolat is elrettentő, már nem azért). De a Loganes részek - amik szerény véleményem szerint túl rövidek voltak, ja és kevés is volt belőlük - egyszerűen fantasztikusak voltak, nem hiszem el, hogy egy szinte nulla tapinál, két érzelgősebb beszélgetésnél, és egy gyorsan leírt csóknál többet nem kaphattunk belőlük. Ne már, ember! 
Szóval, hiába nem csak pozitív dolgokat tudok elmondani a könyvről, de szerintem érdemes elolvasni, sőt, azt mondom, hogy benne van a legjobb 5-ben a LOL könyvek között!!

Ti olvastátok?
Mi a véleményetek róla?
Olvastatok már bárminemű LOL könyvet?



You May Also Like

0 megjegyzés