Vámpírnaplók TAG

Nem tudom, mennyire tudjátok rólam, hogy elég nagy Vámpírnaplók-fangirl vagyok, és mivel a Vámpírnaplók most éppen újra aktualitásba került (az utolsó évad részei most vannak adásban külföldön), ezért úgy gondoltam, kitöltök egy TVD-vel kapcsolatos TAG-et, hiszen úgyis szeretek az ilyenekre válaszolgatni. Egy külföldi oldalon találtam rá egyre, szerintem ez jó is lesz, és persze, ha szeretnétek töltsétek ki ti is:)


1. Hogy fedezted fel a műsort?

A műsorról talán legelőször egy tinimagazinban olvastam, a cikkben pedig az Alkonyatot és a Vámpírnaplókat hasonlították össze. Mivel én - és szerintem a tinilányok többsége - hatalmas Alkonyat lázban égtem, már akkor eldöntöttem, hogy ez egy hülyeség, és engem ez nem érdekel, biztos valami gagyi copy.


2. Ki a kedvenc karaktered?

Kedvenc karaktert mondani nagyon nehéz, hiszen ott van Damon, akire csak elég ránézni és ahhw, a humorával együtt meg egyszerűen ohh, de imádom Bonniet is, egyszerűen maga a színésznő, ahogy játssza, hogy mennyire illik neki a szerep, de mellékszereplők közül is van kedvem, méghozzá Lexi, és annyira szomorú voltam mikor megölték hiszen olyan belevaló csaj, és hiába lett volna többször is esélye visszajönni, neem, a jófejsége mellet még mártír is.

3. Ha vámpír lennél ember vagy állati véren élnél?

Ez egy nagyon érdekes kérdés, azt hiszem mindkettőn, mert azért gondoljunk bele, hogy mennyire undorító az állati vér, maximum nagyon megválogatnám, hogy milyen állatból vagyok hajlandó inni, aztán meg emberekből maximum bűnözőkből, meg vértasakokból, meg esetleg azokból, akik megengedik.



4. Team Stefan vagy Team Damon?

Az elején nagyon Team Stefan voltam, aztán ne kérdezzétek miért, de teljesen Damon párti lettem, már évadok óta odavagyok a beszólásaiért, a cselekedeteiért, meg mert olyan helyes.


5. Melyik a kedvenc természetfeletti képességed?

Az igézés, mert az tényleg nagyon király. Ha vámpír lennék, bármikor megigézhetném a tanárokat, hogy jó jegyeket adjanak, hogy ne írassanak dogát, meg ilyen egyéb nyalánkságokat.


6. Ha valamelyik karakter lennél a műsorból, melyik lennél?

Erre nehéz válaszolnom, mert egyik karakter helyében sem lennék szívesen, de talán Elena, Caroline vagy Katherine lenne az én választottam. Vagy Hailey.

7. Olvastad a könyvsorozatot?

Nem, és egyelőre nem is szeretném elolvasni, mert attól félek, hogy a kettő közti különbség engem mélységesen elszomorítana, és tudom, hogy vagy a könyvben vagy a sorozatban csalódnék egy hatalmasat. Azt pedig nem szeretném.


8. Ki a Crushod a TVD-ből?

Oh, ez egy nagyon egyszerű kérdés. DAMON! Az a pasi, uramisten, csak rá kell nézni, és elájulok a szexiségétől. Nem bánnám, ha mondjuk magyar lenne, meg egy pár évvel idősebb, és nem ilyen híres, és még lenne is alkalmam találkozni vele xd


9. Mi volt az első benyomásod/véleményed a műsorról?

Először nagyon nem akaródzott belekezdeni a sorozatba, de úgy voltam vele, hogy nem értem én ezt az évek óta tartó nagy hypot körülötte, szóval belekezdtem az egyik barátnőmmel. Eleinte még annyira nem tetszett, egészen más sztorira számítottam, de részről-részre egyre jobban magába szippantott, és csak annyi volt minden gondolatom, hogy, "még"


10. Ki a kedvenc gonoszod?

Ha nem néztem volna meg a The Originalst, akkor azt mondanám senki, de Klaus most nagyon-nagyon borzongatja a fantáziámat, és nem is értem, hogyan undorodhattam a Mikaelsonos részektől, mikor most meg ölni tudnék értük


You May Also Like

0 megjegyzés