Őszi bakancslistám

Mivel nem vagyok túl jó a havi kihívásokban, és mert szeretnék magamnak egy kis feladatot adni az őszre, hogy ne csak a szobámban üljek a szabadidőmben és Youtube videókat nézzek és mindenféle sorozatot, valamint filmet, ezért úgy gondoltam, adok magamnak néhány feladatot, amit szeretnék november végéig teljesíteni. Szóval itt is az őszi bakancslistám.

1. Átmenni a történelem próbaérettségin


Úgy gondoltam, ha rövid időn belül bekövetkező dolgot, mint célkitűzést nézek, attól talán jobban fogok teljesíteni. Az első dolog pedig egy eléggé basic dolog, de szeretnék átmenni (lehetőleg négyessel vagy ötössel) a történelem próbaérettségin. Nincs bajom a törivel, a tanárom is nagyon jó fej, azonban eléggé megrémiszt a gondolat, hogy az első féléves jegyünket ez fogja meghatározni, és a következő félévben már csak egy jegyet tudok javítani, pedig nagyon nagy szükségem lenne az év végi ötösre. 

2. Lehullott faleveleken sétálni



Elég hülyeségnek hangzik, de nekem nagyon hiányzik az a gyerekkori ősz hangulat, ami az időben is érződött, a levegőnek volt egy tipikus ősz illata, ami már nem igen van. Ha az őszre gondolok, akkor rögtön a barna és sárga levelek jutnak eszemben, ahogy megcsillan rajtuk a nedvesség a maradék napfényben. Szóval próbálom ezt az érzést feléleszteni egy kicsit. Már hiányzik.

3. Rendszerezni mindent, amire ráfér



A házunk és a szobám is mostanában eléggé gyorsan változik, így szeretném a szobámat végre úgy kidekorálni és rendszerezni, hogy minden nagyon rendszerezett legyen és próbálom kiszortírozni a dolgaimat. Eddig már haladok vele, de még mindig nem az igazi, és be kell vallanom, hogy elég nehéz dolog megválni néhány dologtól.

4. Naplót és határidőnaplót vezetni minden nap


A naplót azért gondolom viccesnek, mert évek múltán visszaolvasva biztos nagyot nevetek majd, de visszaolvasni azokat  a napokat, amik nem ezek (ezt jól megmagyaráztam), nosztalgiával és édes, keserű boldogsággal töltenek majd el.

A határidőnapló pedig a blog miatt, a találkozók, dolgozatok és fontos események miatt hasznos, főleg így a végzős évben minden rászakad mindenkire, tudom, hogy én sem leszek kivétel ez alól.

5. Elkezdeni a Bullet Journalt


Ebben az időszakban egy jobban, mindent összegző bullet journalt szeretnék még készíteni. Már az alapok megvannak, már csak el kell kezdeni.

6. Kipróbálni egy őszi kávé ízt.



Még sosem próbáltam semmi mást a cappuccino-n, a sima feketén és a különböző ízesítésű lattékon kívül, viszont már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tartogat számomra az ősz, mint speciális kávé íz.

7. Outfit ötleteket keresni az interneten



Mostanában kezdek kifogyni az összeállításokból, így szeretnék egy kevés inspirációt gyűjteni.

8. Kilépni a komfort zónámból.



Sokszor érzem azt, hogy hihetetlen mennyiségű dolgot hagyok ki csak azért, mert félek kilépni a komfortzónámból, és nem akarok számomra ismeretlen helyzetekbe keveredni. De, mivel nemsokára akaratlanul is ki kell lépnem a komfortzónámból az érettségi miatt, így próbálom magam szoktatni a változatosságra.

9. Rendszeresen eljárni kondira


A mozgás az életemben lassan három éve egyre nagyobb szerepet játszik. Mivel idén az iskolában nem fért bele a plusz testnevelés az órarendbe, ezért kötelező valamilyen sport tevékenységre eljárni. Én a kondit választottam ugyanis szeretnék az alakomon alakítani egy kicsit, főleg a hasamon és a combomon, mert azzal nem igazán vagyok megelégedve. 

10. Elolvasni minimum 2 kötelezőt



Nagyon sok plusz olvasmányt kaptam erre az évre az emelt magyar érettségi miatt, de még alig olvastam el belőlük bármit is, így az ősszel szeretném utolérni magamat.

11. Legalább 20 oldalt írni valamelyik könyvemben



A nyáron és eddig ősszel eléggé elhanyagoltam az írást, így szeretném behozni az elmaradásomat a könyvvel.

12. Bowlingozni menni


Már nagyon régen bowlingoztam, és jó lenne egy kicsit szórakozni csak úgy, szóval arra gondoltam, hogy miért ne.

13. Fotósorozat a blogra



Szeretném kicsit felturbózni a blogot jobb minőségű képekkel, így arra gondoltam, hogy néhány barátom segítségével csinálok egy őszi fotósorozatot. Ebből meglátjuk, hogy mi lesz , vagy ez a terv jövőre marad.

14. Rajzolni valamit



Hihetetlen, hogy milyen régen rajzoltam, pedig néha szeretek csak úgy elmerülni alap, a grafitom és egy radír közé, csak úgy alkotni. 

15. Fodrászhoz menni


A hajam kezd lenőni, és kezdem unni a hosszúságát, kicsit rövidebbre, és világosabbra vágyom a hajam terén. Szóval teljesen másra, mint, ami eddig volt.
Nektek van bakancslistátok az őszre?

You May Also Like

2 megjegyzés