Everybody has Wishes | Wish Haul

Sikerült szeptember közepén eljutnom arra a pontra, hogy minden dolog, amit még a nyár folyamán rendeltem, megérkezzen, így lássuk is, miket szereztem be :)

Sokan nem tudnak dönteni, ha Wishről van szó. Sokan tartózkodnak tőle, mert számukra nem tűnik túl megbízhatónak, mi azonban ezidáig se Ebayről, se Aliről nem rendeltünk semmit, mert a szüleim féltek a kártyaadataikat megadni. Azonban itt más volt a helyzet. Már nagyon sok terméket rendeltünk innen, igaz, becsapós, érdemes ugyebár megnézni alaposan a képet, plusz az értékelésekben a képeket, mert akkor alkothatunk reálisat egy termékről. Én azonban eddig mindennel elégedett voltam. 

Az első dolog, amiről beszélni szeretnék, az a borvörös bikinim. Már hosszú-hosszú ideje kinéztem ezt a bikinit, de sokáig nem mertem bevállalni, mert tangás az alsója, és nem megköthető hátul, hanem három egyszerű pántja van csak. Azonban új bikinit szerettem volna, így megrendeltük. 2000 Ft volt szállítási költséggel együtt, ami hihetetlenül jó volt. Azonban ajánlom, hogy előtte mérjétek le magatokat, és nézzétek meg a képeknél a méretezést. Nekem a méreteimhez hű volt, lemértem, az M-es kategóriába estem bele, és jó lett rám. Igaz, én egy kicsit bevettem a hátulsó pántokból, mert úgy éreztem, hogy leesnek rólam, de bátran hordom, és nagyon tetszik. Magabiztosabbnak érzem magam benne.
A fürdőruhával együtt megérkezett ez a csomag fülbevaló is, szállítási költséggel volt körülbelül 500 Ft. Nagyon szépek, egy darabja sem hiányzott, nem voltak gagyik, sőt, azt kell mondjam, hogy elég jó minőségűek. Nem lett semmi baja a fülemnek sem, és hamar megérkeztek. A mai napig használom őket, nagyon jól mennek egy hétköznapi, de akár egy kiöltözősebb eseményhez is. 
Erről a nyakláncról én teljesen elfelejtkeztem, megmondom az őszintét. Egyik nap csak behozzák a szobámba a csomagot, hogy ez az enyém. Én persze ez az (Okééé) fejjel néztem meg, hogy mi van benne, aztán leesett, hogy ezt még a fülbevalóval és a bikinivel együtt rendeltem meg. Kicsit hosszabb, mint amire számítottam, de a láncok finoman véknyak, a két medál egy picivel nagyobb, mint, amilyennek a képen tűnt, és a képen lehet látni, hogy egy-két helyen fel van púposodva a festék, de a márvány minta nagyon szép, összességében nagyon tetszik, és ez sem volt 500 Ft-nál több.
Az utolsó terméket valamikor augusztusban rendeltem, ugyanis szükségem volt idén egy új tolltartóra. Mivel a tolltartók a boltokban általában horribilis összegekért találhatóak meg, ezért döntöttem a Wish mellett. Két hetet késett a termék (szeptember elejére volt esedékes, aztán egy hete köbö megérkezett, ezért is nem készült róla fénykép) , sőt, készleten már nem volt a világoskék, ezért sötétkéket rendeltem de megérkezett. Persze nem az a, hű de szuper termék, de az idei évre tökéletesen megfelel. Kicsit ugyan olcsó az anyaga, de ne is várjunk egy 500 Ft-os terméktől csodát ugye? :D

Ti vásároltatok már Wishről?



You May Also Like

0 megjegyzés