Volt - Nincs #2

A szatyor, amiben gyűjtöttem a lejárt, és elhasznált termékeket, megtelt. A fotók elkészültek. És most a véleményemet is láthatjátok róluk.

Smink


A legnépesebb csoport az a smink lett. 
Miss Sporty So Perfect Stay és Miss Sporty So Clear korrektor:
Most voltam úgy vele, hogy hiába tartogatom, már évek óta meg van, legalább egy éve nem is használtam őket, nem is fogom, betettem őket a kidobásra való szatyorba. Ezek a darabok voltak életem első korrektorai. A legvilágosabb színben. Az elején nagyon tetszett, kísérletezgettem velük, a fedése nem volt rossz, viszont szükségem volt rájuk, mert a pattanásaim őrültek voltak abban az időben. Azonban, mivel nekem kombinált bőrtípusom van, és a pattanásaim az arcom száraz területein jelennek meg, a korrektor gyakran csúnyán rászáradt az arcomra, és nagyon látható volt, le is hámlott onnan napközben, így délutánra szinte semmi nem fedte a pattanásokat. Az áruk nem húzós, körülbelül 900 Ft körül mozognak, viszont nekem a kemény állaguk és szárító hatásuk miatt nem vált be, egyértelmű, hogy nem fogok többet Miss Sporty stiftes korrektort venni.
Rózsaszín rúzs: 
Egy túlságosan barbie rózsaszín rúzs, amit körülbelül 11 évesen vettem a helyi kisboltban. Gyerekként szerettem vele játszani, néha rákenni itthon a számra, most viszont beláttam, hogy csak a helyet foglalja, a színe olyan, mint a rosszul sminkelt nagyikon a rúzs, nincs rá szükségem.
Púderecset:
Egy rózsaszín, kompakt, púderecsetem volt, amit össze tudtam picire nyomni, hordozhatónak volt megcsinálva. Azonban tavaly széjjel esett, és már maga a szálak sem voltak túl használhatóak. 
Bourjois szempillaspirál:
Már használtan kaptam, de én is kiszáradásig használtam. A nevét nem tudom, mert az már réges-rég lekopott róla, de ha találok hozzá hasonlót, lehet, hogy veszek egyet, mert nagyon szép pillákat varázsolt. 
Sárga szemhéjpúder: 
Gyerekkori Bravo Girl újság imádatom egyik szerzeménye, amit soha nem használtam, mégis meg volt, aztán egyszer leejtettem pakolás közben, kiesett belőle egy darab és nem volt kérdés, hogy kukába kerül.
Astor és Avon körömágy ápoló krémek:
Kaptam őket és egyiket sem használtam.Azóta le is jártak. Kuka.


Essence The Satin körömlakk, engaged árnyalat:
Essence körömlakkból sok van a gyűjteményemben. Ezt a darabot pedig kifejezetten szerettem, szolid színe volt, így iskolában is viselhettem, de sajnos beszáradt. Újravenném, ha nem lenne már kivonva a forgalomból.
Boulevard körömlakk:
A lakk, a nyári kadásból származik, élénk sárga színe tökéletes nyári viselet volt, amikor használtam, azonban már beszáradt. A tartóssága viszont nem volt olyan szuper, így nem hiszem, hogy bármikor is vásárolnék belőle egy újabb darabot.
Essence Liquid Eyeliner black árnyalat:
A második Essence folyékony szemhéjtusom, amelyet elhasználtam. Nagyon sokáig elegendő volt számomra, napi szinten használtam, és nem száradt be. A színe szép, könnyű vele dolgozni, igaz, szeret a nap végére kicsit elkenődni vagy eltűnni, de volt már olyan, hogy nem mostam le a sminkemet éjszaka, olyan fáradt voltam, és másnap reggel még mindig a helyén volt ( ha meg nem, akkor nyomtalanul lepergett). Már újra is vettem.
Lovely Nude Makeup Kit:
Imádtam a palettát, de tényleg. Minden színét használtam, de történt egy szörnyű baleset. Kiesett a kezemből és szinte az összes szín összetört benne. Azt a néhányat megpróbálom megmenteni hajvasalóval, de a paletta maga, az kuka. Szerencsére még karácsonyra kaptam egy ugyanilyen palettát, így meg is volt az utánpótlásom.

Arc és haj


Balea szárazsampon barna hajra:
Aha, hét ezzel igen befürödtem. Behind My Makeup oldalán olvastam, hogy a barna hajra való darab rossz, de én úgy voltam vele, hogy adok neki egy próbát. Az első két-három alkalommal nem is volt vele semmi gond, de utána már csak büdös volt, csúnyán színezte a hajat, és csak még zsírosabbnak tűnt vele a frizurám. Nem sokat használtam ezután, csak állt egy darabig a polcomon. Soha nem fogok ilyet venni, maximum a szőkék számára készített verziót.
Avon Naturals olívabogyós arctisztító:
Nagyon sokáig használtam, nagyon üde érzést hagyott az arcomon, azonban kicsi nehéz volt lemosni. Lejárt, így muszáj volt kidobnom, de nem valószínű, hogy újraveszem.
Avon Clear skin blackhead clearing arctisztító:
Ez a mitesszer eltávolító sem volt rossz, azonban vigyázni kell vele, mert ha valahol nem mossuk le jól, és rajta marad a krém, akkor másnapra hajlamosak vagyunk új pattikat kapni. A szemcsék számomra egy kicsit durvák voltak, az elején még segített, de utána már csak rontott a helyzeten. Nem venném újra, inkább másokkal kísérleteznék.
Rossmann Passionfruit arcmaszk:
Egy hidratáló maszk volt, aminek az állaga inkább emlékeztetett testápolóra, mint bármi másra, de csak pozitív véleményem van róla. Nekem nagyon jól működött, a száraz arcbőrömet nagyon jól táplálta, és egy ilyen kis adag nekem három alkalommal elég volt. Az illata kellemes, nem hagy ragacsos érzést maga után. Ha találok még belőle, biztos, hogy veszek párat.

Test

Nivea Happy Time narancsos tusfürdő
Huh, nem is tudom hol kezdjem. Krémes állaga van, és nagyon "meleg" narancs illata, tipikus olyan illatról beszélünk, ami kellemes melengeti az embert télen, a nagy fagyokban. Jó volt használni, finom illatot hagyott maga után, és szuperül ápolt és hidratált. Viszont, mivel annyira szeretek új tusfürdőket kipróbálni nem vagyok benne biztos, hogy fogok-e még venni.
Star Nature epres parfüm
Olcsó kis parfüm, remek minőségben. Sok hihetetlenül fura illatban kapni, az ára 1000 Ft körül mozog mindenhol, és akár százforintos boltokban is találhattok belőle egy rakatot. Az illata nagyon kellemes volt, sokáig megőrizte magát a bőrömön, és nagyon sokáig tartott. Újraveszem? Talán.
Marie Colette dezodor: 
Egy nagyon édes, cukorkás illatú dezodorról beszélünk, amit még anno a Müllerben vettem. Akkor még tetszett az illata, mára már egy kicsit túl sokká vált. A feje is valahogyan lejött, és képtelen voltam megcsinálni, ráadásul nem is volt rendes dezodor, ugyanis semmit nem segített az izzadságon. Nem is gátolta, és még át is ütött az illaton az izzadságszag. Abszolúte nem venném újra.

Ti próbáltátok már valamelyiket?


You May Also Like

0 megjegyzés