A könyvtolvaj: Már filmben is láttam!


Pár bejegyzéssel ezelőtt szó esett a Könyvtolvaj című könyvről, most pedig az abból készült filmet értékelném pár szóban!
Figyelem, spoiler!

Történet:

Maga a történetet nem alakították át nagyon, pár apró változtatást kivéve, amit nagyon értékelek, nem szeretem az átírt filmeket. A terjedelme az elég szép hosszú volt, habár nagyon sajnáltam, hogy kihagytak belőle szerintem nagyon fontos és nagyon jó részleteket. Kevés szerepet kapott a filmben Rudy és Liesel kapcsolata, ami igazán meghatotta volna a nézőket a végén, hiszen a mosást együtt vitték, folyton együtt játszottak, és azt a részt is kihagyták mikor együtt loptak egy csomó fiatallal együtt. Ezek pedig nagyon fontos momentumok voltak. Persze az átírások közül szerintem néhány igen felesleges volt. Minek vitettél el korábban Rudy apját? Nagyobb értelme let volna meghagyni a könyv alapján a részt. A Maxes pillanatok sem sikerültek túl jól - itt sem derült ki igazából, hogy a két fiatal közt milyen kapcsolat állt - és ami a legjobban sértette a szememet az a könyvtolvaj. Hiszen igen, a könyvtolvaj. Alig láthattunk belőle valamit. Alig nyerhettünk betekintést abba, hogy miért érdemelte ki a könyvtolvaj nevet. Pedig ez lett volna a lényeg. És ez egy súlyos hiba volt.

Szereplők:

A szereplőválogatás nagyon meglepett. Őszintén én Lieselt nem így képzeltem el, de ahány ember, annyi kinézetet képzel amennyit csak akar, végül hozzá tudtam szokni. Hans Hubermannt se ilyennek képzeltem, inkább sokkal fiatalabbnak, de végül az őt alakító színészhez is hozzászoktam. Rosa, na ő szinte tökéletesen el lett találva, ő neki, pont így kellett kinéznie szerintem, habár a filmből szintén hiányoltam a vele kapcsolatos jeleneteket. A kedvenc szereplőm egyérttelműen Rudy volt. Olyan édes, szalmaszőke hajú kisfiút ritkán látni az életben, hát még a magyar hangja hozzá! Esküszöm felordítottam, hogy de aranyos, mikor megláttam :D 

You May Also Like

0 megjegyzés