Off

Sziasztok! Ma egy újabb kis off témával érkeztem. Ma, hosszú idő után, újra beléptem a Polyvore-omba, és alkottam nektek három darab nyári összeállítást!
  1. A bal oldalon lévő szett szerintem tökéletes a nagyvárosi, rohanós mindennapokhoz. Egy egyszerű, fekete-fehér haspóló nagyon sok mindenhez megy, főleg egy alap térdnél szaggatott farmernadrághoz. Szerintem baromi egyszerű összeállítás, baromi jól néz ki, és a haspólónak köszönhetően nem fogsz megsülni a negyven fokban sem, habár ez a nadrágról már nem biztos, hogy elmondható. Ehhez a szetthez pedig tökéletesen illik egy fekete choker, rögtön beköszönt a tumblr feeling is, ehhez pedig egy jó napszemcsi, és egy egyszerű fekete adidas táska és minden szuper. De hogy ne csak egyszerű, unalmas színekben járkáljunk, az összeállítást és sárga converssel dobjuk fel, ami kényelmes is, jól is néz ki, és ne feledkezzünk meg róla, hogy egy örök klasszikus. 
  2. Ha te egy kicsit lányosabb vagy, szeretsz csinosabban öltözködni, de viszont van benned némi vagányság, akkor a középső szett teljes mértékben neked való. Egy egyszerű nyomott haspóló nagyon jól nézhet ki egy sztreccs nadrággal, nekem például nagyon bejön a színe, és a zsebénél megjelenő, mostanában nagyon divatos cipzáraknak. A fekete kalappal és karkötővel egységesítjük a kinézetünket, a fekete, csajos kistáska szerintem nagyon passzol, és mi lehetne jobb nyáron mint egy kényelmes, fekete gladiátorszandi? Ugye, hogy semmi?
  3. A harmadik összeállítás készítése közben engem határozottan elkapott a pálmafák, california és los angeles érzés. Habár nyugodjatok meg, egy nyári meleg napon ez az outfit mindenhol megállja a helyét. Egy lenge rózsaszín haspóló, egy egyszerű rövidnadrág és a tipikus fehér converse feldobva egy jópofa napszemüveggel és aranyos táskával.


You May Also Like

0 megjegyzés