Pinterest mánia: Fitness

Sziasztok! Újabb témával álltam elő nektek, a pinterest mániával. Mivel már elég régóta, még a hatalmas pinterest köztudatba robbanás előtt megismerkedtem a pinterest teljesen magába szippantó világával, úgy gondoltam hozok nektek néhány inspirációt az EveryFit táblámról.
A popsugar.com oldalon, azon belül is, ha megnézzük a fitnesz részleget, nagyon sok jó edzéstervet, képeket és videókat találhatunk. Nekem ez a kép kifejezetten tetszik, mégpedig azért, mert változatos, ráadásul hétvégére tervezték, én pedig ilyen tekintetben azt az elvet vallom, hogy hétvégén általában úgyis több ideje van az embernek, nem baj, ha egy kicsit jobban megdolgoztatja magát, és kipróbál egy más edzéstervet.

Ez a két kép ugyanarról a tumblr oldalról van, és nekem mindkettő nagyon bejön. Alap mozgásokat tartalmaz mindkettő, amik könnyen elvégezhetőek, Dizájnosan van megtervezve a kép is, ami csk motiválja az embert, ráadásul nekem gyengéim a fenékre és lábra szabott edzéstervek, ugyanis a hasamon kívül az a két testrészem van, amin úgy érzem, hogy nagyon dolgoznom kell rajta, és őszintén kijelentem, én szeretem az ilyen képekből dolgozni, mert gyorsan készen vagyok velük és még élvezem is. A fájdalom az természetesen és a fáradtság is jelentkezik egy idő tán, de egy-egy ilyen alkalom után mosolyogva ülök le az ágyamra, és hihetetlenül feldobottnak érzem magam.  Még több ilyen képet, motivációt pedig ITT találhattok.
Ez a kép pedig a citromos víz előnyeiről tájékoztat minket, Ugye elősegíti az emésztést, és erősíti az immunrendszerünk is, emellett pedig energiával tölt el minket és a bőrünket is hidratálja és még sorolhatnám. 
Ezen a képen pedig az instant - befőttesüveges - salátakészítés módjáról kaphattok tájékoztatást, ami nekem nagyon bejön, imádom az ilyen kis útmutatókat.
Ezen a linken például, ahol a kép is van, nagyon sok receptet találhattok, egészséggel és tornával kapcsolatos dolgokat nézhettek, és nem mellesleg az oldal dizájna is nagyon bejön nekem, szóval érdemes itt böngészni szerintem.






You May Also Like

0 megjegyzés