A női cipőszekrény rejtelmei

Sziasztok! A mai bejegyzés ötlete teljesen randomba született, ugyanis ma csak úgy miért ne alapon nekiálltam kiszortírozni a cipőimet. Az elején és a végén született eredmények igencsak meglepőek voltak számomra.

Legelőször is, összegyűjtöttem az összes cipőmet egy kupacba. Magam is meglepődtem azon, hogy mennyi cipőm van, ugyanis, sok lánnyal ellentétben - légyszi ne kövezzetek meg - nem vagyok túlságosan oda a cipőkért. Jó, ugyan nem vetem meg őket, de a cipőgyűjteményemen is látszik, hogy mennyire hiányzik belőle néhány alapdarab például egy púderszínű vagy egy fekete cipő több változatba, sőt egy átmeneti cipő is el kellene.
A cipősszekrényem legfelső polcára ők kerültek. Két alkalmi magassarkú, amikben meglepő módon tudok is járni (azt hiszem, a bokatörés sokat javított a lábaim állapotán, akármennyire is hangzik furán) valamint a nyári cipőim azon darabjait is itt tárolom, amik csak ritkán kerülnek a lábamra. A tesicipőmet is itt tartom, amit még egy éve vettem a Decathlonban és a strandpapucsom is itt pihen ami a Cosmosból van.
A következő sorban az itthoni cipőim vannak. Egy Decathlonos fehér gyaloglócipő, ami egyébként alkalmas futócipőnek is, egy tornacsuka és két balerina cipő, amik tökéletesek arra, ha csak kedvem támadna kimenni a városba sétálni.
A harmadik polcon pedig a téli cipőim foglalnak helyet. Egy nagyon jól kinéző, majdnem térdig érő csizma (amiben egy zoknit is találtam, majd rájöttem, hogy azért, mert ebben törtem el a lábam, és azóta nem volt használva), és egy Inváziós UGG csizma utánzat, amit egyébként felpróbáltam és olyan jó puha és meleg volt, hogy azt el nem lehet mondani.
Ezek pedig azok a cipők, amik elöl szoktak lenni, amik most nincsenek bent a szekrényben, mert ezeket rendszeresen viselek. A terepmintás Tallys tornacsuka már elég régi és használt, de tökéletes az iskolai kampányuk miatt megrendezett táncpróbákra, ahol érdemes kényelmes cipőben lenni. A virágmintás fekete cipő az én nagy szerelmem, a Deichmannból van, onnan is a webshopból, és imádom. Ha olyan az idő, mindig azt viselem. A fekete szandál a legjobb barátnőmtől van, elakarta adni, mert neki nem kellett, de én becsórtam tőle, mert én meg imádom az ilyen stílusú cipőket. A szürke szandál amerikából van, bár kicsit sajnálom, mert egy fél mérettel nagyobb, mnt kellene, ezért ő csak ritkán van rajtam.


Ennyi lett volna a poszt, ha bármi kérdésetek vagy véleményetek lenne kommenteljetek, iratkozzatok fel, sőt akár még instagrammon és bloglovinon is követhettek, ha szeretnétek!

You May Also Like

0 megjegyzés