DIY | Telefontartó wc-papír gurigából (fail or win?)

A mai bejegyzésben kicsit kísérleteztem a Pinterestről. Mégpedig egy olyan DIY-t, ami azt ígéri nekünk hogy egy WC-papír gurigából tök jó telefontartót tudunk barkácsolni. Hogy megtudjátok, hogy bukta-e, vagy nyerő ötlet, görgessetek lejjebb ;)
Két darabot készítettünk, ugyanis a húgommal együtt csináltuk őket, amolyan unaloműzőként. A képek sajnos nem a legjobbak, de nézzétek el, nincs csúcskategóriás telefonom, meg csúcskategóriás gépem sem.
Legelőször kistesómét készítettük el. A képen láthatjátok, hogy szükség volt egy wc-papír gurigára, ollóra és alkoholos filcre, valamint díszítőanyagokra.
A legelső lépés az volt, hogy odatettük a telefont a wc-papír gurigához és megnéztük milyen nagy lyukat vágjuk bele, hogy beleférjen a telefon. Ezt az alkoholos filccel és a vonalzóval tettük meg, utána ollóval kivágtuk. Utána lemértük, hogy mennyi papír legyen a guriga köré téve, és ráragasztottuk ragasztóval, a felesleges részeket levágtuk, valamint a lyuk helyét s újra kivágtuk. Utána már csak díszítettünk. Hello Kity-s washi tape-t használtunk, ráírtam a nevét alkoholos filccel és egy matricával díszítettük. A lényege az lett volna, hogy az aljába ilyen gombostűket vagy nem tudom miket ragasztunk, és így bárhová tehettük volna ezt a kis valamit a telefonunkkal együtt.
Hát az igazság az,  hogy ez nem jött össze teljesen, mert nem akartak benne maradni azok a valamik, sőt ha már itt tartunk belemenni se akartak.


Az enyémnek is ez volt a procedúrája, csak én más anyaggal fedtem be és annak a felragasztásához hobbiragasztót használtam. Nem lett egy hű, de nagy alkotás, mondjuk el is siettem, meg már meguntam, mert a tesómét is én csináltam szinte, de azért a való életben nem lett ennyire gáz:D

Végülis megállapíthatjuk erről a DIY-ról, hogy nem hülyeség, de azért nem is túlságon jó ötlet. Szóval ez egy FAIL AND WIN



You May Also Like

0 megjegyzés