Before Bedtime

Mindenki máshogy készülődik a lefekvéshez, nekem is van egy kialakult rutinom, amit most szeretnék nektek megmutatni :)

1. Természetesen egy fürdő, vagyis általában egy zuhany, ami nem tart tovább öt-tíz percnél, kivéve szerdán és vasárnap mert akkor egy órás másfél órás relaxáló fürdőt veszek.

2. Ez után általában van egy kis szabad időm, amikor egy kicsit a laptopomon pötyöghetek, vagy tévézhetek vagy pakolhatok, esetleg tanulhatok, ez mindig változó.

3. Fél órával lefekvés előtt általában kiveszem a kontaktlencsém, kifésülöm, majd összefogom a hajam és lemosom a sminkem, majd még egyszer alaposan átöblítem az arcom.

4. Ha éppen olyan kedvem van, akkor a fogmosást reggelre halasztom, és mielőtt bemennék a szobámba csinálok magamnak egy bögre kakaót vagy teát, habár most a teás korszakomat élem. Estére általában vagy egy stresszoldó hatású teát csinálok magamnak vagy citromfüveset, sőt van olyan, hogy mindkettőt, mert vagy keveset ittam napközben, és tudom, hogy az a két bögre is segíteni fog, vagy csak azért, mert olyan ideges vagyok, hogy nem tudok elaludni.

5. Ezután két dolgot szoktam még tenni. Vagy olvasok egy kicsit és lecsekkolom még utoljára a közösségi médiát vagy olyan fáradt vagyok, hogy csak végiggörgetek egyszer instán, aztán megyek is aludni.





You May Also Like

0 megjegyzés