We Love Autumn or not?


Nem mondom, hogy odavagyok az őszért, hogy az a kedvenc évszakom, bár mindig kifejezetten várom - nem az iskola miatt - hanem mert ilyenkor van a szülinapom, és tény, hogy szeretem az ezzel járó dolgokat, de valljuk be, hogy a hideget egyikünk sem annyira komálja vagy az ősz elején tomboló reggel megfagyok, délután kettésülök szituációkat. Persze nem azt mondom, hogy csak ebből áll, de ez is szerves velejárója az évszaknak, és hazudik, aki azt mondja, hogy egyszer sem kívánta a pokolba az őszt, és áhítozott egy szép, nyári meleg nap után. Ebben a posztban pedig nem elszeretném venni a kedvetek az ősztől, hanem gondoltam, szemléltetem veletek az évszak előnyeit, és hátrányait is, mert miért ne :)
Az őszi táj általában csodálatos. Ahogy a színek változnak, ahogy nem csak a természet, hanem az ember életében is változások állnak be (mint például az iskola), ahogy minden kicsit színesebb és mégis komorabb lesz. Persze a természetnek is megvannak a hátrányai, a reggeli ködös időknek, hogy mikor felkelünk jobbára még sötét van és már lassan sötétben is járunk haza, és annak a hidegnek, amit senki nem szeret. ahogy a nyálkás faleveleket sem a talpunk alatt, vagy azokat az undorító pocsolyákat, és sártócsákat, amiket a folyamatos esőzések okoznak. Persze nem azt mondom, a legjobb dolog ilyenkor diót és vadgesztenyét szedni, mogyorót enni, leveleket és termést gyűjteni, meg sétálni menni és fotózni, mert én ezeket imádom, csak éppen a hideg nem tetszik benne.
Tea, kávé és forró csoki minden mennyiségben *-* Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de nekem az ősz beköszöntével előkerülnek a mindenféle mintás bögréim, amikből folyton teát kortyolgatok, meg kakaót és forró csokit, és délután egy meleg kávé pedig nagyon fel tudja melegíteni az embert. Hogy legyünk már kicsit negatívak is, és lássuk meg mindenben a rosszat, persze idő ezeknek az elkészítése, és én most azt sajnálom, hogy ahová eddig jártunk kávézni a barátaimmal ( olcsó kávé és isteni finom, de csak kint lehetett leülni) valószínűleg lekerül a szezonra a listánkról mert sajnos csak kint vannak székek, és az ilyen nyirkos időben nem a legjobb választás.
Pulcsik. Mi jut eszetekbe erről a szóról. Nagy és meleg kötött pulcsik, amikben elrejtőzhetünk, ami szép és jó, de fogalmam sincs, hogy ki engedhet meg magának 8000 Ft-ért pulcsit, mert sajnos ezek a csodák körülbelül ennyit kóstálnak, az én pulcsijaim pedig általában csak meg nem fagyástól mentenek meg, én attól még iskolában ugyanúgy fázok bennük, de ez már csak az én hibám, hogy nem találtam meg a tökéletes pulóvert számomra. 
Na , igen a Halloween, amit mindenki annyira vár, még a magyar tinédzserek jó része is, habár nem ünnepeljük. Persze azért kezd egyre elterjedtebb lenni, a nagy áruházláncokban már nagyon sok ilyen dekorációt kaphatunk, valamint a halloween partik is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek hazánkban, én tényleg csak azt sajnálom, hogy nálunk nincs cukorkagyűjtés, ilyenkor mindig azt kívánom, bár én is Amerikába születtem volna.
Őszi ízek. Ebben az időben minden dolognak meg van a maga ősziesített verziója, ami általában a sütőtökhöz, az almához és a fahéjhoz kapcsolódik. Mindegyik isteni illatú s ízű magában, főleg, ha még süteményt vagy kávét csinálnak, na akkor meg. Kár, hogy ezek a dolgok kétszer annyiba kerülnek, így szerintem egy homemade sütőtökös pitével jobban járunk, mint egy puccos kávézóban vett nyamvadt kis szelettel, amivel még csak jól sem lakunk.
Az egyik kedvenc dolgom az őszben, mikor egy esős napon beteszek valami megnyugtató filmet a DVD- lejátszómba, betakarózok, és csinálok magamnak valami forró italt, majd nekikezdek egy könyvnek. Komolyan ennél jobb dolog, kevés létezik csak.
Gyümölcs, gyümölcs hátán. Az ősz egyúttal gyümölcsszezon váltást is hoz magával. A finom, ropogós és lédús almákért szerintem nem csak én vagyok oda, kockáztatok, hogy a körtéért sem, valamint szerintem kevés olyan ember létezik, aki ne kapna be néha napján néhány szem szőlőt, legyen az akármilyen fehér vagy kék vagy piros. Én imádom ezeket a gyümölcsöket, almából kilószámra ennék minden nap, főleg a házi almát szeretem, mert annak igazi íze van, össze sem lehet hasonlítani, a boltban vett külföldi almákkal.
A gyertyagyújtás ideje. Ilyenkor előkerülnek a nyáron hanyagolt gyertyák, és a fényükkel és illatukkal belengik a szobám, új hangulatot varázsolva annak. Főleg este van nagy hangulata, meg mikor bekuckózik az ember. A kedvencem az ősz illatú gyertyák. 
Az őszi outfitek. Amikor a régi cuccaidhoz végre hozzákombinálhatod azokat a dolgokat, amiket nyár végén vettél az őszre. Amikor a megfelelő rétegezés nagyon fontos, de egyúttal nagyon divatos is tud lenni, ha odafigyel az ember. Én személy szerint imádom a sálakat, sapkákat és átmeneti csizmákat, mert nagyon jól fel tudják dobni a szettünket.

Ti mit szerettek és mit nem az őszben?












You May Also Like

0 megjegyzés