Szülinapi szerzemények

Habár a szülinapom már egy hónappal ezelőtt következett be, én azért mégiscsak szeretnék hozni nektek egy beszámolót, hogy milyen aprósággal leptek meg az emberek!

Anyám mindenképpen vásárolni szeretett volna nekem születésnapomra, így hát teljesen megérthető szerintem, hogy akkor betáraztattam vele pár dolgot. Ezt a két pulcsit a Tallyban vettük, a világos az egy tipikusan vékony fajta pulóver, ami tökéletes őszre, igaz, suliban csak úgy hordhatom, hogy a feliratot eltakarom (vallásos iskola, egy átok), a másik pedig megtetszett az egyszerű mintája, és a színe miatt, valamiért mostanában egyre jobban rajongok a bordóért, és nagyon puha és nagyon meleg is ráadásul.
Két farmert is vettük, mind a kettőt a H&M-ben. A sötétebb színű egy egyszerű, sima szűk farmer, a világosabb pedig egy magasított derekú naci, és pont jól jött mind a kettő, mert az elmúlt egy hónapban szétszakadt rajtam az egyik kedvenc tallys farmerom, a másik pedig konkrétan olyan nagy volt rám, mikor hónapok után újra felvettem, hogy lógott rajtam, pedig csőnadrág volt.
Kis apróságok. A kék malacka Wishről érkezett, és egyébként egy mini kontaktlencse tartó, amit imádok, magammal hordom a sulis táskámba, hátha szükség lenne rá valamikor. 
A rózsaszín fülhallgató egy nagyon nagy kedvenc, hihetetlenül jól szól, és még a viselése is kényelmes, a rózsaszín póni pedig egy kulcstartó, ami szerintem nagyon cuki.
A szülinapom alkalmából magamat is megleptem, ugyanis évnyitó után, a barátnőmmel elmentünk shoppingolni, és a C&A-ban belefutottunk egy isteni akció utolsó napjába. Az akció keretein belül (minden akciós termékre 50% kedvezmény volt!!) szereztem egy nagyon jó kis rövidnadrágot és egy haspólót fillérekért. 
A farmert vagy 750 vagy 1500 forintért szereztem meg, nagyon kényelmes, és nagyon jól néz ki
A haspóló is körülbelül ennyi körül mozoghatott, és nekem nagyon elnyerte a tetszésemet az egyszerű mintájával, nem értem, hogy mások miért nem kapkodták el, hiszen tele volt vele az üzlet.

A mostohaanyámtól a krémszínű párizsos felsőt kaptam, és habár elég furán néz ki, rajtam már sokkal jobban mutat, ráadásul jó meleg is, annak ellenére, hogy vékony anyagból készült. 
A szüleim ketten megleptek egy bőrkabáttal, amiért már három éve nyígok nekik, szóval elhihetitek, nagyon örültem.
Egyébként a nagyszüleim egy tábla csokival és egy kis pénzzel támogattak meg, de arról úgy gondoltam, hogy nem csinálok képet.
Igen, itt pedig a feketeleves. A rózsát és a bonbont, a mára már ex-barátomtól kaptam, ebbe inkább nem megyek bele, feleslegesen nem tépem a szám, a koronát viszont a legjobb barátnőmtől, aki tudta, hogy már a tizenhatodik születésnapomra is szerettem volna, de jó ez így a tizenhetedikre is.
A húgomtól pedig tűfilc csomagot kaptam, mert iskolakezdéskor nem vettünk nekem, pedig kellett volna, ő pedig vetetett nekem :D


Ennyi lett volna, tudom, megint csúszok a bejegyzésekkel, de ne aggódjatok, már vannak ötletek, és lesz egy bejegyzés, ami majd a csúszás okát foglalja magába, szóval don't worry emberek, készülőben van pár dolog;)




You May Also Like

0 megjegyzés