Essence kívánságlista - Mi szem szájnak ingere

A mai bejegyzésben összeállítottam, hogy milyen termékeket szeretnék kipróbálni az Essence termékcsaládból - azon belül is a szem és ajaktermékek közül válogattam :)

Ajkak


Bevallom, hogy imádok az ajkaimmal kísérletezni, és szeretem megtalálni a hozzáillő árnyalatokat, mindenféle márkában, fajtában, kategóriában, textúrában, állagban, illatban stb.. Ezekkel mindig meggyűlik a  bajom, mivel a szám igencsak körülményes, de így is van már jó pár ajakkencém, sőt, ezeket a gyönyörűségeket is ki szeretném próbálni. A BB beauty balm szájfényéből meg egyet sem próbáltam, hát itt az ideje, a 03-a flirtylicious árnyalat kellőképpen felcsigázta az érdeklődésemet, nagyon tetszik a színe, és szerintem simán megér 750 Ft-ot. A matt matt matt szájfények közül nem is egy megtetszett, hanem rögtön három is a 02-es beauty-approved!, a 04-es ready, set impress! és a 05 simply be an icon. Mindháromnak olyan fantasztikus színe van, hogy szerelem, de komolyan, 850 Ft-os árat kóstálnak, hát nem tudom, lehet, hogy majd kísérletezek vele. A longlasting ajakrúzsokból mindenképpen valami nude árnyalatot szeretnék legközelebb kipróbálni, hiszen már van 2 erősebb színem ebből a fajtából, és megjött a kedvem a nude árnyalatokhoz, ezek közül a 06-os barely there lenne az, amit szívesen kipróbálnék. Már említettem a matt matt matt-et, na ennek az ajakrúzsából is kinéztem egy jó kis nude árnyalatot, ami a 02-es perfect match névre hallgat, hihetetlenül bejön az egyszerűsége. A smoothing lip peeling ajakápolóra is kíváncsi vagyok, valamint a balmy kiss kiadásra is.

Szemek


Szemek terén már sokkal visszafogottabb vagyok, és jóval kevesebb terméket használok ezen a területen. Szempillaspirál is csak egyetlen érdekel innen, a lash princess false lash effect szempillaspirál, mert a testvére nagyon jól funkcionál, így erre is kíváncsi vagyok, meg nézzétek már meg a csomagolását, milyen brutál jól néz ki? :D The velvets szemhéjpúder kollekció, a legelső szemhéjpúder ami tényleg érdekel, és az a 02-es almost peachy! Nem nagyon használok szemhéjpúdert, meg amúgy is van, igazából még a színek sem keltik fel a érdeklődésem, szóval ezen meglepődtem, hogy találtam egy színt, ami piszkálja a fantáziám. Extreme lasting szemceruza 01-es blacklove árnyalat. Tényleg szükségem lenne már egy olyan szemceruzára, ami nem mosódik el, és nem varázsol pandává. A blogger's beauty secrets touch up to go one-for paletta számomra egy álom lenne. Ez egy tipikusan olyan paletta, amely tökéletes minden olyan lány számára, akik mindig jól akarnak kinézni, de nincs sok hely a táskájukban. Légyszi egy ilyen palettával lepjen meg valaki! A 2 in 1 szemkihúzó tollra kíváncsi vagyok, hiszen imádok a szemhéjtusokkal kísérletezni, meg úgy magában imádom a szemhéjtusokat, na :D
Szemöldök formázás terén, be kell, hogy valljam, elég gyérek az ismereteim, és a tapasztalataim is, de ezen szeretnék változtatni, hiszen már régóta kinéztem hozzá pár terméket, amit jónak gondolok. Szemöldökceruzából a 02-es dark brown tűnik a számomra megfelelő árnyalatnak, a szemöldök ápoló készletből az egyes passzol hozzám, és még annyi mindenféle terméket próbálnék ki hozzá, hogy napokba telne felsorolni.

You May Also Like

0 megjegyzés