Filmajánló | A 109. utas

Tudom, lassan már én is unom az újabb- és újabb filmajánlókat, de higgyétek el, hogy heti két filmet nézek meg, szóval nem fogyok ki a lehetőségekből.
A fiatal és csinos Claire pszichoterapeutaként dolgozik. A doktornőt egy repülőgép-szerencsétlenség túlélőinek kezelésével bízzák meg, hogy segítsen az embereknek feldolgozni a traumát. Érdekes módon, amikor felidézik a baleset körülményeit, az utasok egy része valami robbanásról beszél, ám a hivatalos vizsgálat erre nem tesz semmiféle utalást. Az egyik utas, Eric felkelti Claire érdeklődését, szerinte a férfi tudja, mi történt. Miközben kapcsolatuk románccá alakul, egyre több túlélő tűnik el titokzatos körülmények között. Claire magánnyomozásba kezd, hogy kiderítse, mi történt.
Hah, ez a film jócskán meglepett engem, az biztos. Tudjátok, vannak azok a filmek, amiknek egyszer látod az előzetesét a moziban vagy a tv-ben és utána meg akarod nézni, de teljesen kimegy a fejedből. Na, számomra ez is egy olyan film volt. Többször is láttam már a tv-ben a kis ajánlót, hogy ez lesz, és engem ez mindig nagyon is érdekelt. De sosem jutott eszembe. Most, hogy megnéztem. Először nem értettem, hogy mire akar kilyukadni a film, hogy hová is tartunk, aztán amikor a végén drámából átment enyhe thriller fantasy szerűségbe, azt kell mondanom, hogy eléggé meglepődtem. Oké, nagyon meglepődtem, egyáltalán nem számítottam arra, hogy a halál után szól ez a történet, és bár számomra kissé abszurd volt, de teljesen a hatása alá vont a film. Mondom, a vége rendesen lesokkolt. A színészek számomra kissé furák voltak, annyira nem jöttek be, de az alakításuk eléggé meggyőző volt.


You May Also Like

0 megjegyzés