Winter Wishlist 1.


Ahogy az ősz télbe fordul, mindenki egy picit átrendezi a szekrényét, előveszi a téli kabátot, a meleg pulcsikat, a kesztyűt, és a csizmát. Ezek elvégzése közben derül pedig fény néhány dologra. Hopp, valami hiányzik a szekrényből! 
Úgy gondoltam a mai nap megmutatom nektek a Winter Wishlistem egy részét, ugyanis nagyon sok ruhát néztem ki magamnak az interneten, a high tech kütyükről, ékszerekről, dekorációkról, sminkekről nem is beszélve. Elég sok van, de tényleg, ezért próbállak titeket nem elárasztani.

Azt vettem észre, hogy mostanában újra, vagyis jobban vonzanak a nude, babarózsaszín, rózsaszín árnyalatok, amin én magam is meglepődöm, ugyanis a szekrényem háromnegyede a fekete-fehér-szürke színtrióból áll, középen néhány színes darabbal. A felső, nude body nagyon tetszik, a H&M webshoppon néztem ki. Nagyon szeretném megvenni ugyanis még soha nem volt bodym, viszont a színe is tetszik, és a kivágása is, lehet, hogy ezzel a darabbal meg tudnám szeretni a bodykat. A mellette lévő két felső enyhe baba vagy púderrózsaszínűek, ugyancsak a H&M webshopjában akadtam rájuk. Mindketten bordázottak, nekem pedig mostanában egyre szimpatikusabbá válnak a bordázott felsők. A középső az egyszerűsége miatt tetszett meg, és az ujjának a hossza miatt, a jobb oldali pedig azért mert van nyaka, amit én eddig utáltam, de úgy tűnik kezdem megkedvelni, és azért is, mert ujjatlan, szerintem egy nagyon sikkes, és időt álló darab. A második sorban egy újabb H&M-es bordázott szépség van, egy jóval rózsaszínebb körülbelül térd fölé egy picivel feljebb érő ruha, vállkivágással. Nagyon egyszerű, egy pici dizájnnal, és mivel testhez álló, szerintem nagyon jól néz ki. A második sor középső felsőjét a Tally oldalán láttam, szintén csak magas nyakkal, és egy tök jó ujj hosszúsággal. Egyszerű minta van rajta, a csíkok pedig valahogy mindig bekerülnek a szekrényembe, akármennyire is irtózom tőlük, de ezen a elsőn olyan jól mutat, ráadásul a hosszúsága is pont jó lenne. Ahh, kellenek ezek a ruhák, de nagyon. Utolsónak egy táskát tettem be, persze ki ne örülne egy Givenchy darabnak, de csak a színe és az alakja miatt tettem ide, ugyanis szeretnék egy ehhez hasonló táskát találni ilyen vagy esetleg fekete vagy szürke színben, mert nagyon fogytán vagyok a táskáknak, pedig táskamániám van.
Még több felső :) A fekete felső felirata nagyon tetszik, tipikusan olyan felső, amit le nem lehetne szedni rólam :D Régóta szeretnék már egy Nike pulcsit, amin csak egyszerűen egy pici logó van, mondjuk szürke vagy törtfehér színben, mert egyszerűen olyan jól néz ki, és úgy vagyok vele, hogy pulcsiból sosem elég, amit bizonyít a harmadik kép, amin egy szép kötött pulcsi van. Egy szürke kötött pulcsinak nagyon örülnék, mert imádom a kötött pulcsikat, a szürke is egy tök király szín, és alig van mindkettőből a szekrényemben. Ez H&M-es, ha jól látom, ami tök jó, mert ott viszonylag tényleg szuper kötött pulcsikat lehet találni.
Három évig szenvedtem azért, hogy kaphassak egy magassarkú bokacsizmát, mert nem bírtam, hogy az elegánsabb ruháimat nem vehetem fel, mert csak sportcipőm van, mikor pedig az embernek végre sikerül szereznie egyet, szembesülnöm kellett azzal a ténnyel, hogy már egy jó kis bakancs sem ártana, mert egyszerűen nincsen, és már jó rég nem volt. Ez a kettő fogott meg nagyjából, mindkettő Deichmannos, a bordó a színe miatt, a barna az egyszerűsége miatt tetszik. Valamint szükségem lenne egy egyszerű, fekete alkalmi cipőre, ugyanis van hatalmas sarkú, bársony magassarkúm, csipkés szürke magassarkúm, de egyszerű fekete magassarkúm nincsen, és ez a legnagyobb problémám. Az alapdarabok javarészt hiányoznak a szekrényemből.
Mit gondoltok az összegyűjtött dolgokról?
Ti mit szeretnétek idén télen beszerezni?
Melyik bakancsra voksoltok?


You May Also Like

0 megjegyzés