What I Got For Christmas part 1.

Azt hiszem, ez az év karácsonyi ajándékok tekintetében volt a csúcs, habár a tavalyival sem panaszkodhatok, de azért gyerekek, idén ritka jó gyerek lehettem, amiért ennyi mindent kaptam. Persze ezzel nem szeretnék senki előtt felvágni, csupán meg szeretném mutatni mit kaptam karácsonyra, hiszen én imádom nézegetni az ilyen videókat és posztokat. Bevallom, még nincs itt minden karácsonyi ajándékom, hiszen a barátnőimmel még nem ajándékoztunk egymásnak, és még Amerikából is érkezik hozzánk egy karácsonyi csomag, de én mindenesetre már megmutatom egy részét.
Legelőször talán velük kezdeném. Amióta újra felvettem a kapcsolatot anyámmal, azóta szinte mániájává vált, hogyha találkozunk, akkor ő vásároljon nekem valamit, szóval, hogy ne süljön be a karácsonyi ajándékokkal, ezért elmentünk együtt 23-án a Plázába, egy kis karácsonyi shoppingra. A ruhákat természetesen így magamnak választhattam ki, ami szerintem sokkal jobb, mint a random cuccok, amiket néha az évben muszáj felvenni, hiába nem tetszik. Szóval először bementünk a H&M-be, ahol kaptam egy elég jó kis fekete farmernadrágot, így kipipálhatok egy tétel a winter wishlistemről is, ugyancsak onnan a méregzöld nadrágot is lehúzhatom a listáról, ugyanis sikerült megtalálnom ezt a csodát a Tallyban, és higgyétek el, a szerelem nagyon-nagy. A felső is a Tallyból van, és az ilyen fazonú felsőből, nagyon sok féle színkombináció volt, mindegyik nagyon bejött, de ennél a darabnál döntöttem, mert egy kicsit világosítani akartam a szekrényemet.

Az osztályban szokás szerint volt karácsonyi húzás, és idén is sikerült megúsznom, az egyik lány osztálytársam húzott ki. Tőle csokit kaptam, a képről lemaradt a snickers, mert azt addigra megettem, és egy nagyon szép H&M-es arany leveles hajcsatot, amivel egyébként már szemezgettem a boltban nem is egyszer.
Ezeket a könyveket a keresztapámtól és a feleségétől kaptam, és meg kell mondjam, mivel nagy LOL könyv gyűjtő vagyok (most már csak 1 vagy 2 kötet hiányzik a polcról) nagyon örültem nekik. Sajnos még nem tudtam belekezdeni egyikbe se, de érzem, hogy ők is összesen három nap alatt ki lesznek végezve :)
A szüleim idén nagyon kitettek magukért az biztos. A húgomtól kaptam egy 2017-es noteszt, amire nagyon szükségem volt, ugyanis nem volt, a mostohaanyámtól kaptam egy három darabos Avon Advance Techniques csomagot, apu pedig Tablettel ajándékozott meg. Bevallom, nem számítottam a Tabletre, hiszen volt egy, mondjuk az sajnos életét vesztette egy véletlen baleset folytán, de higgyétek el, nagy a szerelem kettőnk között :D
A legjobb barátomtól Nutellát kaptam, ami vicces történet, ugyanis még szeptemberben beszéltük meg, hogy karácsonyra egymásnak mindketten egy-egy üveg Nutellát adunk ajándékba, mai végül így is történt, a mellette lévő kis szarvast pedig a Pláza parkolójában találta, majd a buszmegállóban belenyomta a tenyerembe, hogy tartsam meg. 
A könyv az még egy ráadás karácsonyi ajándék a ruhák meg a pénz mellé anyámtól, és őszintén nem hittem volna, hogy megveszi, én csak nézelődni mentem be a könyvesboltba, de ő meg mondta, hogy akkor vegyünk valamit. Hát vettünk :) 
A mostohaanyám unokatestvérének a családjától kaptam egy doboz isteni szaloncukrot, valamint egy Libri könyvutalványt, aminek jó hasznát fogom venni, ugyanis, így majd két könyvet is megszerezhetek magamnak, azok közül, amiket kinéztem. 
Nagyiék idén, a kórház miatt nem tudtak olyan karácsonyi hangulatot kelteni náluk, mint régen volt, és ajándékokban sem repestek, mondjuk nem bánom, egy tusfürdőt kaptam tőlük meg pénzt, így bőven elég is volt, valamint a dédim is adott pénzt, ami még mindig a mostohaanyámnál lapul szóvel ideje visszakunyizni tőle :P


Ennyi lett volna, remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés:)

Ti mit kaptatok karácsonyra?
Hogy teltek az ünnepek?
Valami terv a Szilveszterre?



You May Also Like

0 megjegyzés