Winter Wishlist 3

A Winter Wishlist harmadik része, kizárólag csakis ruhákkal :P Ezek után, akármennyire is hihetetlen, de rengeteg minden maradt, amit szeretnék a magaménak tudni, ezért addig nem hagyom abba ezeknek a kívánságlistáknak a gyártását, míg mindent össze nem gyűjtök egy helyre, így legalább most már emlékezni fogok arra, hogyha megkérdezi valaki, hogy mit szeretnék.
Szóval nézzük csak:D Az Adidas pulcsik mostanában nagyon bejönnek, és nem tudom, hogy mikor váltottam át ennyire sport cucc fanba, de mit nem adnék ezekért, te jó ég. Az Adidas Superstar is bejön, mint cipő, jó lenne egyet birtokolni belőle, bár mostanában elég tömegdarabbá vált, sajnos. A rövidnadrágokról nem beszélek, mert elvileg téli wishlist, de abból is jól jönne pár normális darab.
Egy pár apróság. Először is, végre szeretnék beszerezni pár normális harisnyát, ezen kívül pár térdzokni sem jönne rosszul, mert valahogy kezdem őket egyre jobban megkedvelni, és míg évekkel ezelőtt az ilyen sapkák látványától is megundorodtam, ez a bársony fekete H&M-es baseball sapka nagyon belopta magát a szívembe. Annyira nagyon tetszik, ahogy a több soros lánc is, az ilyenekért olyan régóta oda vagyok, és annyira szeretnék legalább egyet birtokolni, de olyan drágák, legalábbis az én pénztárcámnak, ráadásul most iPhone 6S-re gyűjtök, így meg még inkább. Ez a szürke pulcsi pedig a Tallyban található, és ahh, egyszerűen szerelem. Kissé vékonynak tűnik az anyaga, de hihetetlenül puha és meleg. A boltban már próbáltam egyszer, és annyira szerettem volna őt birtokolni, de már így is túl sok dolgot vettünk akkor, így őt ott kellett hagynom, de azóta is nagyon fáj érte a szívem, hiszen ő volt a TÖKÉLETES kardigán. 
Innen mi? Hát először is, a mostani időkben rájöttem, hogy a farmerjaim fele vagy olyan használtak, hogy egyszerűen nem merek emberek közé menni bennük, vagy olyan nagyok, hogy még az övvel is csúszkálnak rólam,így kénytelen lennék már pár új darabot beszerezni, amik bírják is a strapát. Szükségem lenne pár fekete leggingsre is, hiszen abból sosem elég, ráadásul hiányzik a New Yorkeres leggingsem, aminek csoda volt az anyaga. És képzeljétek, nagy sajnálatomra, eltűnt a Domyosos szürke leggingsem, amit tesihez használtam, így most abból is utánpótlást kellene szereznem. Ezen kívül a cipők is nagyon megfogtak. Régóta szeretnék egy Nike Roshe Runt, már azelőtt szemezgettem vele, hogy nagy trend lett, hiszen tökéletesnek találom. Sportcipő, de jól is néz ki. ezenkívül azt hiszem, hogy több, mint tizenhét év után végre nekem is be kellene szereznek egy ikonikus Converse darabot, abból is vagy egy fekete vagy egy fehér példányt. Az utolsó dolog ezen a listán pedig a sál, egy Burberry utánzat, ami nagyon tetszik, és nagyon szeretnék egyet, mert valahogy a kedvenc sáljaim szépen eltünedeztek, és nagyon szomorú vagyok nélkülük.




You May Also Like

0 megjegyzés