Filmajánló | G.B.F

Azt hiszem ebben az évben igen dominálnak a filmkritikás posztok az oldalon, és azt hiszem, ha ilyen tempóban haladok, marad bőven a jövő évre is, amely már csak egy hónapra van tőlünk ;)
Sajnos, mivel a film se magyarul, se magyar felirattal nem található az interneten, ami tényleg borzalmas, ki hagyom az ismertető részt, és inkább a saját szavaimmal belekezdek a történet elmesélésébe, innentől pedig erősen fenyeget benneteket egy spoiler veszély! 

A G.B.F azaz Gay Best Friend egy újabb amerikai, elcsépelt, klisékkel teli tinifilm, és én pont ezért imádtam.Volt benne humor, társadalomkritika, egy kis szatíra, sok-sok poén, és manapság minden napos problémák. Pont olyan hangulatomban néztem meg, amihez ez a film nagyon passzolt. Meglepődtem, mert egész jól értettem a szöveget, annak ellenére, hogy az egész angol volt, de én nagyon élveztem. Tanner és Brent, a két legjobb barát, titokban meleg. Brent mindenképpen szeretné felvállalni önmagát, és így még esélyt is lát arra, hogy a menő csajok egyik csoportjához tartozhasson, ugyanis az interneten és a bulvárban futótűzként terjed az új trend. Egy meleg legjobb barát, ami a lányokat hihetetlenül menővé teszik. A három rivális lány banda tehát nekiindul, hogy keressen egy meleget az iskolájukban. Tanner - aki a világ egyik legfélénkebb sráca, és esze ágába se jut, hogy ő is kiálljon a nemi identitásáért - lebukik a Brent kedvéért letöltött meleg alkalmazás miatt, így kitéve magát a bunkó focisták kegyetlenkedésének. Ám de, mivel mind három lány banda meg akarja magának szerezni, a védelmük alá kerül s kénytelen csatlakozni hozzájuk, hogy ott is maradjon. Itt persze következnek a szokásos klisés jelenetek. A srác először furán érzi magát, majd jön egy átalakítás, és hirtelen egy teljesen új személyiséggel, ruhatárral és stílussal felszerelt srác áll előttünk, aki hirtelen fontos szerepet tölt be az iskola életében. A bál, és a melegség lesz a fő konfliktus, amelynek a végén természetesen minden happy lesz, a főszereplőnk visszatér általa elhanyagolt barátaihoz, de jóban marad a menőkkel, akik feladva a klikkeket, inkább megpróbálnak beolvadni a hétköznapi életbe. 
Egyébként szerintem nem volt rossz, pont az volt aminek szánták, egy szórakoztató vígjátéknak a mai tinik életéről.

Nos, a szereplők. Bevallom Sasha Pieterse miatt kezdtem bele a filmbe, ugye nagy PLL fanként kíváncsi voltam, hogy más szerepben miként játszik, és talán ezért, de a három lány közül nekem ő volt a kedvencem. Bónuszmeglepetés volt, hogy a Tannert alakító színész Michael J. Willet volt, aki ugye a Kínosban is egy meleg srácot alakít, és, akit én egyébként nagyon imádok. Persze volt nekünk még egy Kínosos szereplőnk, ő is valahogy az ahhoz közel álló szerepet kapott. Sőt még Evanna Lynch (remélem jól írtam a nevét) is feltűnt, méghozzá a "gonosz" szerepében, aki mindenképpen a melegek ellen tüntetett, ahogy csak lehetett. Összességében egy jó kis szereplő gárdát hoztak össze, szerintem pedig nyelvtanulás, és kikapcsolódás alkalmából tökéletes film



You May Also Like

0 megjegyzés