Pinterest mánia | Nyakunkon a Szilveszter!

A mai bejegyzés kedvéért egy kicsit böngésztem a Pinterestemet, és úgy gondoltam megosztok veletek néhány, az Újévhez vagy Szilveszterhez kapcsolódó képeket. Ezek a képek főleg olyanoknak szól, akik inspirációt keresnek egy partihoz vagy, hogy hogyan nézzenek ki, és ne feledjétek, holnap hivatalosan is 2017 lesz!!

Dekoráció

Ezek az üvegek szerintem nagyon hangulatosak. Ugyan még benne van egy kis karácsonyi utóhatás, de már az Újév közeledtét jelzi nekünk, a csemegés asztalra, háttér dekorációnak simán el tudom képzelni.

Snack

Nem tudom, ti hogyan vagytok vele, de én személy szerint Szilveszterkor sokkal jobban szeretem a sós rágcsákat, a kis falatokat, vagy a húsos dolgokat. A fenti kis katona nagyon gusztusosnak tűnik, én nagyon megkóstolnám. 

Ital

Szilveszterkor természetesen az elmaradhatatlan ital, a a pezsgő, ami nem maradhat el egyik háztartásban sem. Ám de pár változtatással simán fel lehet dobni, a néha már unalmassá váló italt. Mint a fenti képen, csak simán hűtsük be, tegyünk bele egy kis mentát, meg pár szem gyümölcsöt, amivel nem csak új lesz, finom, de még instagram worthy is

Haj

Én idén nem tervezek túl nagy ünnepi hajat csinálni, csupán csak begöndörítem, mert a napom jó részét utazással fogom tölteni, és mire elérem az úti célom valószínűleg elveszítem a kis göndör fürtjeimet is, de azért megpróbálkozom.

Körmök

Körmök telén sem szálltam el, egy ehhez hasonló lilás körömlakkal festettem ki a körmömet, aminek van egy enyhe metálos fénye, és szerintem nagyon megadja a hangulatot, nekem nagyon tetszik.

Smink

Az egyetlen dolog, amit tényleg patentul szeretnék megoldani, az a sminkem. Idén egy szürkés, ennél kicsit visszafogottabb, de eléggé csillogó sminket szeretnék csinálni, mert ez a színkombináció nagyon jól menne az összeállításomhoz.

Összeállítás

Ez az állítás egyszerre nőies, kényelmes, visszafogott és mégis a csillogó felső magában hordoz egy kis extavaganciát, ami nagyon bejön. A blézer és a magassarkú visszafogottá teszi az öltözéket, míg a leggings egy kis szexiséget csempész bele, és persze mivel Szilveszter, nem maradhat ki a csillogás sem.

Idézet

Végül pedig hoztam nektek egy kis motváló idézetet útravalónak a 2017-es évhez
Mindenkinek boldog és sikerekben gazdag Újévet kívánok! <3

Ti mit csináltok Szilveszterkor?








You May Also Like

0 megjegyzés