Haul | Mert miért ne

Gyorstalpaló Haul-on vettem részt a minap, amolyan miért ne alapon mentünk be a városba, és sikerem gyümölcsét itt láthatjátok. Nagyon jó dolgokat sikerült beszereznem, pedig bevallom, csak turizni mentünk be, és hiába nem volt szimpi a bolt, de mélyen belül azért volt egy-két kincs elrejtve. Valamint megjött a Wishes rendelésem is, és a drága jó csomag Amerikából, ezért úgy gondoltam megmutatom nektek. Ebben a hónapban láthattok még egy Backt To School Haul-t is, valamint lassan nekiállok a Back To School bejegyzéseknek is ;) És bocsi az elmaradásért, az utóbbi egy hetem megint kész futóverseny volt :D
Elsőként a Hádában beszerzett darabokat mutatnám meg nektek. Mind fantasztikusan néz ki, ráadásul elég jó kis márkás darabok is. A kép minőségéért bocsi, nem tudom, mi történt vele.
A Hádában sikerült találnom egy New Look-os jó kis kockás inget, amire már régen fájt a fogam, ráadásul a kampányhoz szükségem is lesz rá, szóval tökéletes, de gondolkodom azon, hogy beszerzek még egyet a C&A-ból. A bordó szoknya H&M-es darab, aminek nagyon örültem, mert nagyon cuki, a sötétzöld rövidnaci pedig River Islandes, és csodák csodájára próba nélkül, de tökéletesen passzol rám. Valamint egy Atmospheres fekete felsőt is találtam, amilyenem már volt sötétkékben, de úgy gondoltam, akkor miért ne legyen belőle feketém is :D
A Wish-es rendelésem egy My Bottle volt. Képzeljétek el, évek óta ácsingózom egy ilyen palack után, erre mire odajutok, hogy van lehetőségem megrendelni, divatcikk lesz belőle, és mindenki ilyet vesz. Egyébként az üvegben szénsavas víz volt, citrommal és szederrel valamint pár cseppnyi málnaszörppel.
A legjobb dolog! Megjött Amerikából a csomag, ami tele volt édeséggel :D Sajnos csak a fele az enyém ebből a csodából, mert húgommal el kellet osztanunk, de ahw *-* És kaptam Sharpie szövegkiemelőt, aminek nagyon örülök, mert annyira drágák Magyarországon a Sharpie filcek, ráadásul szövegkiemelővel még nem is találkoztam, erre most kaptam belőle egy csomagot :)

You May Also Like

0 megjegyzés