A legjobb nyelvtanuló alkalmazás

A mai napon arról az alkalmazásról - pontosabban nyelvtanuló alkalmazásról - hoztam nektek bejegyzést, amely számomra eddig a leghasznosabb volt azok közül, amiket eddig kipróbáltam.

Mi is az a Duolingo?

A Duolingo egy olyan alkalmazás, amely megtalálható egyaránt az AppStoreban, a Google Playben és az interneten is, így legyen bármilyen telefonod vagy számítógéped, tudod használni, és össze tudod kapcsolni a fiókodat több készülékkel is. Sajnos a magyaroknak elég korlátozott lehetőségeik vannak ebben az ingyenes alkalmazásban, ugyanis csak az angolt tudod így tanulni, mert a többi nyelv tanulása már csak angolról indul. Ami persze szerintem annyira nem rossz, így legalább gyakoroljuk egy kicsit a másik nyelvet is, ha már olyan szinten tartunk.


Miért ajánlom?

Az én történetem a Duolingóval úgy indult, hogy egyik barátnőm nálunk aludt, és ő nyomkodta ezt folyton a telefonján. Nekem is megtetszett, hát letöltöttem. Nagyon tetszik, hogy különböző témákat kapunk, hogy az adott témából a tudásunkat arany fokozatúra fejleszthetjük, és az is, hogy emlékeztet minket az alkalmazás, mind telefonon, mind e-mailben. Mi állíthatjuk be, hogy egy nap hány pontot szeretnénk elérni, a webes felületen cikkeket is fordíthatunk valamint ellenőrizhetünk, és nagyon tetszik az, hogy százalékokat is kapunk. Bevallom, engem annyira már nem fejleszt a Duolingo, inkább csak szintet tart, így számomra napi 5-10 percnél nem is kell több belőle, de például nagyon sok új szót tanultam a használata közbe, és még így is, szinte minden nap próbálom használni, ezzel is kicsit készülve a nyelvvizsgára, amit szeretnék február végéig letenni. 
A felülete könnyen kezelhető, meghívhatod a barátaidat, megoszthatod az eredményeidet, és egy kezdő angolosnak nagyon sokat taníthat, valamint a haladóbbakat is kellően szinten tartja.


Szeretnétek még más alkalmazásról is véleményt?
Ti használjátok a Duolingót?
Ha igen, mi a véleményetek róla?



You May Also Like

0 megjegyzés