Filmajánló | Jégkorszak - A nagy bumm

Remélem még nem unjátok a filmajánlókat, mert még csak most kezdek belemelegedni :D
A horda nem hordja el magát: a jégkorszak sztárjai (Sid, Manny és Diego) valamint rokonaik, szerelmeik és a tápláléklánc összes gyöngyszeme pályája legnagyobb, leglátványosabb kalandjába keveredik. Akkorába, amibe beleremeg a Föld! 
És egyszerre történik minden. Motkány véletlenül egy jégbe fagyott űrjárműre akad, természetesen nem ért semmit, és természetesen hihetetlen folyamatokat indít be – pedig csak egy makkot szeretne elspájzolni. 
Ezalatt Manny a férjhez készülő lányától való elszakadást gyakorolja, Diego, szintén rájön, hogy a kardfog nem feltétlen akadálya a családalapításnak, és Sid kénytelen szembenézni a ténnyel: az összes barátja rátalált az igaz szerelemre, csak ő nem. De azután szembenéz egy dögös lajhárlánnyal is… 



Ezen a héten úgy döntöttem, hogy megnézek egy mesét. Hívtam húgomat is, aki nagyon örült neki, hogy végre vele is csinálok valamit, Azért döntöttem úgy, hogy megnézem ezt, mert úgyis láttam a többi részét, még anno, ezt sem hagyom ki, és amúgy is nagyon aranyos mese. Most is olyan mesét kaptam, mint amire számítottam. Kicsit bugyutácska, de édes, kis elrejtett tanulsággal. Mannyéknak rá kell jönnie, hogy a kislányuk már nem is olyan kicsi, és hagyniuk kell, hogy új életet kezdjen a barátjával. Közben persze egy újabb világvége fenyeget minket, ahogy azt már megszokhattuk, de végül is minden meg lesz oldva. Közben a mi furcsa Sidünkre is rátalál a szerelem, egy furcsa lajhárlány személyében. A kis motkány pedig hozza a szokásos formáját, szerencsétlenkedik össze-vissza. Annyira nem volt rossz a mese, voltak benne humoros részek, amik engem is megnevettetek, és ha a kistesótokkal néznétek, akkor kiváló, ehhez csak ajánlom, vagy ha megjön a kedvetek a mese nézéséhez.



You May Also Like

0 megjegyzés