Filmajánló | Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

A mi vasárnap, az őszi szünet lezárásaként elmentünk a moziba, és alkalmunk volt megnézni ezt a kis filmecskét. Nézzétek, mi a véleményem róla.
A varázslatos történet középpontjában a 16 éves Jake áll, akit egy családi tragédiát követően folyamatos rémálmok gyötörnek. Kezelőorvosa javaslatára Jake egy tengerentúli utazásra indul, hogy meglátogasson egy elhagyott árvaházat, ahol nagyapja nevelkedett gyermekként. Odaérve kiderül, hogy a hely nem más, mint egy átjáró egy párhuzamos dimenzióba, ahol különös képességekkel bíró gyermekek élnek egy varázslatos dada, Vándorsólyom kisasszony felügyelete alatt. 

Kezdeném magával a szereplőkkel. A főszereplő srác nekem annyira nem jött be, mint színész, nyilván ő is egy feltörekvő sztár, és később majd több filmben láthatjuk, de engem nem győzött meg az alakítása, úgy mondanám, hogy átlagos. Kedvenc szereplőről talán nem is tudnék beszélni, mindenesetre nekem nagyon bejött mint Vándorsólyom kisasszony, mint Emma és Olive kinézetének megvalósítása, ők tényleg a mesebeli karaktereket juttatták eszembe, mintha csak egy könyvet nyitottam volna ki. Természetesen, ezzel a kis történettel is van "előéletem", Tavaly, mikor cserediákok érkeztek hozzánk, az egyik srác - ugye mivel ez egy filmadaptáció, ha valaki nem tudná -  ezt olvasta, én pedig már régebb óta szemeztem a könyvvel. Megkérdeztem, hogy jó-e, és hogy miről szól, ő pedig azt mondta, hogy kicsit horrorosabb, morbidabb. Ugyan nem vette el a könyvtől a kedvem, de nem is nagyon akaródzott elolvasni. Ahogy meghallottam, hogy lesz belőle film, máris elkezdte jobban piszkálni a fantáziám, ám még mindig nem sikerült belekezdenem, de mikor volt lehetőségünk választani, én emellett a film mellett döntöttem.
 A történet maga nagyon érdekes, egy újabb fantasy, és én imádom a fantasykat. Az alaptörténet nekem nagyon tetszett, az időhurok és ezek a dolgok, mindig azt juttatják eszembe, hogy mennyi kreatív ember van, akiknek ilyen bámulatos ötletei vannak. A látványelemek elég jól meg voltak csinálva, de lehet kicsit elfogult vagyok, ugyanis én imádom a Tim Burton által rendezett filmeket. Mondhattok akármit, de eddig minden filmje bámulatosan volt megcsinálva. Körülbelül két és fél órát ültünk a moziban, de én mégis rövidnek éreztem a történetet, és túl összecsapottnak, mármint a hosszúság miatt nyilvánvalóan. Persze volt néhány plothole a sztoriban és egy-két baki, de igazán izgalmas, szívszorító, csavarokkal gazdag, romantikával megfűszerezett történetet láthattunk a képernyőn. Én nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit ki akar szakadni a szürke valóságból és pár órára el szeretne tűnni egy fantasztikus, csodákkal teli világban, ahol majd Vándorsólyom kisasszony elkalauzol benneteket ;)




You May Also Like

0 megjegyzés