Stílus, divat, minőség - Háda

A múlt hónapban ugyan csak két szerzeményem volt, de ezen a hétvégén a legjobb barátnőmmel bevettük a Hádát, és kihasználva a 20%-os akciójukat, vásároltunk egyet. Habár sok olyan darabot hagytam ott, amiért még most is fáj a szívem, elvégre 22 db ruhát azért még sem vehetek, de az új szerzeményeimmel viszont nagyon is elégedett vagyok.

Az első képen látható felsők felpróbálva. Ők még októberből vannak, egyik barátnőmmel betértünk egy "ismeretlen" Hádába, ahol ezeket a gyöngyszemeket találtam. Egy H&M-es pulcsi, és egy egyszerű, de nagyszerű szabású fekete felső.
A másik nagy kedvenc ez a felső, aminek annyira hihetetlenül Tumblr-feelingje vagy, hogy úristen elolvadok. Bár a szabása kicsit esetlen, de azzal segítettünk rajta, hogy hátul összekötöttük, és máris álom felső lett.
Ez a meleg, hosszú ujjú felső is egy H&M-es darab, viszont csak itthon vettem észre, hogy az ujjánál van egy szakadás, ami számomra lényegtelen, majd megvarrom, de azért hát mégis csak :P
2 egymástól, kissé eltérő darabok. Szükségem volt egy új téli kabátra, mert valamilyen furcsa módon a régi tönkrement, és ezt vettük. Igaz, nem erre pályáztam, hiszen kinéztem én magamnak sokkal jobban tetszőket, de végül őt hoztuk haza. Igaz, nem a szívem csücske ez a kabát, de azért csinos darab a pufisága ellenére is. Sok boltot végig jártunk, mire megleltük őt egy kis butikban
Egy sárga felső, szintén a H&M-ből. Kicsit nyárias hangulatú, de olyan anyaga van, hogy úristen. Imádom, a tapintása puha és lágy, mégis kissé meleg, ugyanakkor szellős is. 

Furcsa tény amúgy, hogyha tényleg bemegyek a H&M-be, akkor ritkán találok magamra valót, ami tetszik is, viszont ha turizok, jobbnál-jobb H&M-es dolgokat találok.

Éljen a bordó szín. Mostanában bordó szín megszállott vagyok, így nem is volt kérdés a kardigán. Kényelmes, meleg, a színe is valami álom, az ujja pedig fekete, kissé csillogós, furcsa bőrös tapintással, ami nagyon különlegessé teszi a kardigánt. Már rég pályáztam hasonlóra, és lám, imáim meghallgattattak.
Ez a burgundi felső kivétel, ez ugyanis a Tallyból van. Annyira szerelem ez a felső, a különleges pántos megoldásával, és a színével, hogy nem volt kérdéses a megvásárlása, és szerencsére találtam még egy s-est a sok m-es között, ami plusz örömöt jelentett.


Szeretnétek még több hault látni?
Mi a véleményetek a turkálókról?
Mit szóltok a szerzeményeimhez?





You May Also Like

0 megjegyzés