Delicious Moments | Extra csokis-kókuszos brownie

Bevallom, a recept kitalálása nem teljesen az enyém, ugyanis két, a neten talált receptből eszkábáltam össze. Egy sima brownie és egy kókuszos sütemény alapanyagainak a keverékéből született ez az isteni édesség, amit legelőször a kampányra sütöttem, ami elég lutri volt. Viszont a tény, hogy az osztálytársaim majdnem felfalták a második adagot és elkérték a receptet is, szerintem bizonyít valamit :)

Hozzávalók (körülbelül másfél tepsi)

  • 300 g liszt
  • 8 g sütőpor
  • 150 g étcsokoládé
  • 360 g vaj
  • 560 g kristálycukor
  • 1 tk vaníliaaroma vagy 1 tk vaníliáscukor
  • 6 db tojás
  • 3 ek keserű kakaópor
  • 100 kókuszreszelék
  • bármilyen csokidarabkák ízlés szerint
Az első próbálkozás

Elkészítés:

  1. Legelőször együtt megolvasztottam a 150 g étcsokoládét és a vajat.
  2. Utána minden száraz hozzávalót hozzáadtam, és összekevertem
  3. Majd a tojásokat és a vaníliaaromát is hozzáadtam
  4. Sütőpapírral fedett tepsiben, 180 C-os, előmelegített sütben pedig 40-45 perc alatt megsütöttem.
  5. Mikor készen van hagyjuk kihűlni, majd feldaraboljuk. Akkor kapunk szép browniet, ha egy nagyon picit "folyékony" állagú a belseje, és mikor felszeleteljük a teteje megrepedezik :)
Ez már egy otthoni sütés, két nagy tálcányi jött ki belőle, itt már az egyik felét felfaltuk :D
Ki próbálnátok ti is?
Szeretnétek még több receptet látni?


You May Also Like

0 megjegyzés