Halloween | Vámpírsmink

Ha már Halloween, ebben az évben először én is rávettem magam, hogy kicsit kimozduljak a komfortzónámból, és kísérletezgetni kezdjek valamilyen halloweeni sminkkel. Egy egyszerű, szexi vámpírsminkre tettem a voksom, amolyan last minute megoldásként, és persze a kép után még hozzámegy a művér és a műfog is, de az most lemaradt.
A sminkhez először egyértelműen a NYC BB krémjét használtam, ami mostanában nagy kedvencem lett, hihetetlen, hogy mennyiszer nyúlok érte, pedig eleve nem az én műfajom az alapozó és társai, de mostanában nagy szükségem volt rá. Egyébként nekem a 01-es light árnyalatban van meg, ami még így is egy kicsit sötétebb, mint a bőröm színe de nem bánom. A maradék bőrhibákat a Lora korrektorjával javítottam ki, majd egy nagyon fehéres por állagú púderrel lefixáltam az egészet. Majd az orromat és az arccsontomat "megvékonyítottam" egy kis bronzosítóval. A szemöldökömet szokásosan a Lovely palettából vett szemhéjpúderrel erősítettem meg

Ezután áttértem a szemsminkre. Egy fehér színnel először átmentem a mozgószemhéjamon, majd az affeletti kis részen végigvittem először egy világosabb, majd afelett egy sötétebb árnyalatú barnát, amit eldolgoztam a szemzugomig. A mozgószemhéjamhoz aztán választottam egy világos szürke színt és a negyedénél felvittem a szememre, majd kifelé haladva választottam egy sötétebb szürke színt, amit a szemhéjam háromnegyedéig felvittem, majd összedolgoztam a kettőt, aztán a maradék részen végigmentem feketével és összemostam a három színt. Mivel túl nagy volt a kontraszt a fkeete és a barna között, kiválasztottam egy enyhén aranyos csillogású, nagyon sötét barna színt és a fekete és a barna szín közé eloszlattam, hogy azok is szépen egybemosódjanak. Az alsó szempilláim tövébe is felvittem egy kis barna színt, a szemzugomba és a szemöldökcsontomra pedig fehérrel dolgoztam. Ehhez a sminkhez a Lovely Nude Makeup Kitet használtam.
Miután készen lettem a szemhéjammal az Essence folyékony szemhéjtusával ügyeskedtem magamnak egy, az egész szemem körül végigfutó tusvonalat, amire valószínűleg a hétköznapi életem során, soha nem adnám a fejem, valamint az Essence szemceruzájával végigmentem az alsó vízvonalamon, és az Essence Lash Princess szempillaspirállal pedig spiráloztam. 
A számra egyébként egy Avonos rúzsminta került, sajnos nem tudom megmondani, hogy milyen, de a színe nagyon fantasztikus, egyedül a tartósságára lehet némi panaszom.
Egyébként én kifejezetten büszke vagyok magamra, hogy egy röpke fél óra alatt sikerült összehoznom ezt a sminket, ami szerintem nagyon menő, és így később belegondolva beöltözhettem volna simán Árnyvadásznak is, de így volt ez jó, ahogy volt.

Nektek, hogy tetszik a smink?
Ti minek öltöztetek be halloweenkor?







You May Also Like

0 megjegyzés