Back To School | Haul part I

A Back To School széria kezdetét veszi!! Itt az ideje a rettegésnek, alig két hét és újra jön a koránkelés, az órán alvás vagy levelezés, a dolgozatok, és a tanárok! De előtte egyetlen jó dolog van :) A Vissza a suliba posztok! Egy vásárlós poszttal indítanám, és elméletileg lesz még egy, valamint egy füzetborítós ötletelőst is tervezek nektek, és néhány hasznos tippel is próbálok majd segíteni ;)
Kezdjük szerintem a füzetekkel és az írószerekkel:) Ilyen négy féle spirálfüzetet választottam erre az évre, ugyanis a tizenegyedikes tantárgyaim tipikusan olyanok lesznek, hogy nem lesz elég egy sima füzetecske, örülni fogok, ha a spirálfüzeteim kibírják majd a fél év utánig :D A matyó mintásból már csak az az egy volt, a sötétkéket kitűnőnek gondoltam töri füzetnek, a Budapestesből meg vagy hat darabot vettem, csak a biztonság kedvéért.
Idén nem volt szükségem sok írószerre, habár még mindig nem szereztem be tűfilcet, ami viszont nagyon is fontos lenne, viszont ezek is elkellettek. Néhány egyszerű vignetta, elvégre ha van kutyás meg cicás, meg gyümölcsös, akkor vegyünk simát is, egy cuki rókás órarend, mert odavagyok a rókákért, fogalmam sincs, hogy miért, de megszállott vagyok, valamint vettem egy pár különböző méretű post-it ez. A legnagyobb, sima sárga tökéletes lesz tanulókártyának, a négydarabosra tökéletesen lehet puskát írni;) ahogy az indexesre is, de azokkal főleg a jelenlegi helyet fogom jelölni, vagy a megtanulandó dolgokat. Írólapra is szükségem volt, abból beszereztem jó pár csomagot, mert három minimum elfogy az évben, ha nem több, és muszáj voltam venni egy A4-es nagyságú átlátszó mappát a sok papírnak, amit kapunk.

Vettem két jó kis tolltartót, egy aranyos mintásat, amibe már bele is pakoltam, és egy sima lilát, mert úgyis szükségem lesz rá, én előre érzem. Két ételtartó dobozt is beszereztem, mert idén megpróbálkozom az egészségesebb étkezéssel, és azzal, hogy nem szórok szét egy kiló morzsát a táskámban.

Persze vettünk ruhákat is, de csak egy részét, még mindig szükségem van jó pár dologra :D
Életemben először csak úgy fogtam magam, és teljesen egyedül bementem vásárolni, amiért hihetetlen büszke voltam magamra, és egy kicsit elmerültem az akciók világában, igaz nem vásároltam túl sokat. A #love-os felsőt a Tally-ban találtam, mindössze 2000 Ft volt, és nem hagyhattam ott. Igaz, voltak kétségeim a mérettel kapcsolatban, mikor a próbafülkébe mentem, de hiába xxs-es, jó rám. A mentazöld felsőt, két nappal ezelőtt kaptam, ahogy a No Standing Just Dancing feliratút is, a drága pótanyukámtól <3, a szürke felsőt pedig a C&A-ban találtam. és ez hiába XL-es ( jó egy hangyányit nagy, de na, már régóta akartam ilyen felsőt), eléggé kényelmes, és nem látszik rajta, hogy nagy méretű.
A New Yorkerbe cipőért tértünk be és meg is találtuk ezt a csodát *-* Ilyesfajta fazonú cipőt már rég szerettem volna magamnak, ő pedig 3000 Ft-ra le volt értékelve, így természetes volt, hogy ő  nyerő darab.
Legutolsó sorban pedig hosszú évek után, először találkoztam az igazi anyámmal, aki addig nyaggatott, amíg nem vehetett nekem valamit, szóval a szükség és a haszon most találkozott egymással, és végre megkaphattam a hőn áhított cipőmet a Deichmann-ból! A lapos taplú és a magassarkú verzió között vacilláltam, de végül őt választottam










You May Also Like

0 megjegyzés